;
coinex

محصول مشترک آنر و پورشه دیزاین با نام RSR وارد بازار خواهد شد

آنر در نظر دارد که گوشی جدیدی را با نام RSR به بازار عرضه کند. این گوشی محصول مشترکی از دو شرکت آنر و پورشه دیزاین خواهد بود.

شرکت آنر امروز طی یک بیانیه رسمی اعلام کرد که اولین گوشی هوشمند آن با همکاری خانه طراحی Porsche Design با نام RSR وارد بازار خواهد شد. این شرکت با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از داستان پشت نام RSR نیز پرده برداشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نام گوشی آنر و پورشه دیزاین RSR خواهد بود

نام برگزیده این دو شرکت بزرگ، یعنی RSR، برگرفته از عبارت آلمانی RennSport Rennwagen به معنای ماشین مسابقه‌ای اسپرت است. این نام در واقع به خودروهای مسابقه‌ای و مخصوص پیست اتومبیل مشهور پورشه 911 اختصاص دارد.

آنر و پورشه دیزاین

متاسفانه آنر به جز نام محصول (که آن هم کامل نیست) اطلاعات دیگری را فاش نکرده و همچنان مشخص نیست که طراحی و شکل ظاهری این گوشی به چه صورت خواهد بود. با این حال گفته می‌شود که این گوشی در تاریخ 11 ژانویه (21 دی 1402) به همراه گوشی‌های آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو رونمایی خواهد شد.

خوشبختانه برخلاف گوشی ساخته شده توسط آنر و پورشه دیزاین، طراحی و رنگ بندی گوشی‌های Honor Magic 6 و Honor Magic 6 Pro فاش شده است. این دو گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز، بنفش و فیروزه‌ای به بازار عرضه خواهند ‌شد و از یک ماژول دوربین پشتی دایره‌ای شکل با سه لنز (با چیدمان مثلثی) برخوردار خواهند بود.

گفته می‌شود که دوربین آنر Magic 6 پرو از زوم 100 برابر (احتمالا اپتیکال 10 برابر) و دوربین مدل پایه از زوم 50 برابر پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، مدل پرو دارای تنظیمات دوربین سلفی دوگانه خواهد بود، در حالی که Magic 6 تنها به یک لنز متکی است.

سری Magic 6 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد و از رابط کاربری Magic OS 8.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 استفاده خواهد کرد. گزینه‌های فضای ذخیره سازی از 256 گیگابایت شروع می‌شود و به 512 گیگابایت می‌رسد؛ البته مدل پرو در یک نسخه 1 ترابایتی نیز عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که مدل Pro از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این، گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که مجیک 6 و 6 پرو با دوربین 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H و دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی OV50M وارد بازار خواهند شد. برای عکس‌های تله‌فوتو نیز Magic 6 از دوربین 50 مگاپیکسلی OV50M استفاده خواهد کرد، در حالی که انتظار می‌رود مدل پرو به سنسور دوربین HP3 سامسونگ مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره محصول مشترک آنر و پورشه دیزاین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)