;
coinex

طرح فروش هایما 7X دی 1402 ؛ شرایط فروش هایما با تحویل 3 ماهه [+جزئیات و قیمت]

طرح فروش هایما 7X دی 1402 توسط ایران خودرو ابلاغ شد. این طرح با موعد تحویل 90 روزه از امروز آغاز شده و متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

شرکت ایران خودرو مرحله چهل و ششم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه را با طرح فروش هایما 7X دی 1402 آغاز کرد. در شرایط فروش هایما 7X آمده است که این طرح ویژه متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است که در این سامانه یکپارچه اولویت‌بندی شده و خودرو ذکر شده را در اذرماه انتخاب و ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند. لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودرو سه ماهه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش دنا پلاس اتوماتیک دی 1402 ؛ شرایط فروش دنا پلاس آپشنال [+قیمت]

طرح فروش هایما 7X دی 1402 آغاز شد

براین اساس متقاضیانی که در آذرماه سال جاری مطابق با اطلاعیه شماره ۴ سامانه یکپارچه محصول فوق را ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان برای اولویت اول فروش فوق‌العاده (فراخوان) محصول هایما به این شرکت اعلام شده و پیامک فراخوان شرکت ایران خودرو را دریافت نموده‌اند و اسامی آنها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ درج شده است امکان ثبت‌نام در این بخشنامه را دارند.

طرح فروش هایما 7X دی 1402 آغاز شد

ضمناً طرح فروش هایما 7X برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده نیز به زودی اعلام می‌شود.

این خودرو در 4 رنگ به شکل زیر به عرضه شده است:

  1. قهوه‌ای کادرو
  2. مشکی آبنوس
  3. خاکستری
  4. ذغالی متالیک

قیمت هایما 7X نیز مطابق با برنامه فروش ایران خودرو، 1 میلیاردو 481 میلیون و 318 هزار تومان تعیین شده است. ضمناً این طرح فروش بدون سود مشارکت و انصراف است.

طرح فروش هایما 7X دی 1402 آغاز شد

مشخصات فنی هایما 7X

هایما 7X را می‌توان بهترین خودرو مونتاژی ایران خودرو دانست که یک خودرو بزرگ 7 نفره است. امکانات رفاهی و ایمنی هایما 7X نیز نسبت به مدل‌های مونتاژی دیگر بالاتر است. در کاتالوگ زیر می‌توانید مشخصات فنی هایما 7X و تمامی آپشن‌های آن را مشاهده کنید:

طرح فروش هایما 7X دی 1402 آغاز شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش هایما 7X چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر