;
coinex

رشیدی کوچی ، ایران خودرو و سایپا را نقره داغ کرد؛ ظلم آشکار خودروسازان

نماینده مجلس رشیدی کوچی امروز در صحن علنی مجلس از ظلم آشکار خودرو سازان شکایت کرد و به وزیر صمت گفت: «کی می‌خواهید بزنید توی دهن خودروسازان؟»

رشیدی کوچی نماینده مجلس امروز در صحن علنی مجلس سایپا و ایران خودرو را نقره داغ کرد. او با اشاره با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت خودروهای داخلی خطاب به وزیر صمت گفت: «آقای وزیر چرا دولت آنقدر در خودروسازی دخالت می‌کند؟ چرا این کار را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنید تا به جای دخالت، نظارت داشته باشید؟»

بیشتر بخوانید: آیین‌نامه واردات خودرو‌های نو اصلاحیه خورد

کوچی با اشاره مستقیم به ایران خودرو و سایپا آنها را ظالم خطاب کرد و ادامه داد: «ایران‌خودرو و سایپا مشخصا دارن به مردم ظلم می کنند، ماشین فروختن به مردم 200 میلیون الان بعد یکسال میگن ماشینتو عوض کن 500 میلیون هم باید بدید، نمی‌خوای هم برو به سلامت!»

او همچنین در ادامه به تعرفه خودروهای وارداتی نیز اعتراض کرد و گفت: «تعرفه خودروهای وارداتی جوری در نظر گرفته شده که یک ماشین 18هزار دلاری، 35هزار دلار به دست مردم می افتد و مردم هم قیمت را به 80هزار دلار افزایش می دهند.»

او در ادامه خواستار پاسخگویی به تعرفه خودروهای وارداتی شد و گفت: «آیا اصلاحی قرار است اتفاق بیفتد یا نه؟»

رشیدی کوچی در پایان خواستار این شد که وزیر پاسخگو سوالات مطرح شده به  طور شفاف و با عدد و رقم باشد. او در پایان گفت: «مطمئن باشید که این جلسه امروز تاثیر مستقیم در خودرو سازی کشور خواهد داشت.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های رشیدی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر