coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح ۵۶ میلیارد دلاری حاکم دبی برای افزایش جمعیت خانواده های اماراتی

حاکم امارات طرحی جالب برای افزایش جمعیت خانواده های اماراتی در دست اقدام دارد. البته این حاکم خوش فکر برنامه‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

شیخ محمد بن راشد، حاکم امارات متحده عربی خبر از طرح برنامه‌ای برای امارات داده که به واسطه آن قرار است 56 میلیارد دلاری هزینه شود. این طرح، طرح افزایش جمعیت خانواده های اماراتی است در مدت زمان 10 ساله انجام خواهد شد. البته ظاهراً حاکم امارات برنامه‌های ویژه‌تری برای آینده کشورش دارد و با نگاهی به گذشته و خصوصاً چند سال پیش می‌توان گفت که امارات خصوصاً «دبی» یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای حال حاضر جهان است.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت یک دستیار هوش مصنوعی ویژه امارات معرفی کرد!

حاکم دبی به فکر افزایش جمعیت خانواده های اماراتی است

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، از استراتژی جدیدی با هدف دو برابر کردن خانواده‌های اماراتی دبی در ده سال آینده با‌ بودجه ۵۶ میلیارد دلار رونمایی کرده است.

وی برنامه‌هایی را برای ارتقای استانداردهای مسکن، مراقبت‌های بهداشتی و کیفیت کلی زندگی شهروندان تحت این طرح تشریح کرد.

حاکم دبی به فکر افزایش جمعیت خانواده های اماراتی است

طرح ذکر شده حاکم امارات، واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها داشته است. امارات از سالها پیش به طرز غیرقابل باوری پیشرفت کرده است و یکی از انتخاب‌های اول جهت هر نوع سرمایه‌گذاری شده است. یکی از حوزه‌هایی که هم‌اکنون امارات به مهد آن بدل شده است، حوزه کریپتو و ارز دیجیتال است که با سیاست‌گذری‌های درست حاکم آن به وقوع پیوسته است. حال باید دید که در مدت زمان 10 ساله امارات چه چیزی به خود خواهد دید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص برنامه‌های پیش روی امارات چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر