coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش محصولات مدیران خودرو دی 1402 ؛ شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو [+قیمت]

طرح فروش محصولات مدیران خودرو دی 1402 توسط این شرکت آغاز شد. این طرح فروش برای 9 خودرو این شرکت و با شرایط نقدی و اقساط است.

براساس بخشنامه جدیدترین بخشنامه فروش خودروهای مونتاژی، طرح فروش محصولات مدیران خودرو دی 1402 آغاز شده است. در شرایط نقدی مدیران خودرو، قیمت قطعی است و متقاضیان باید کل بهای خودرو را به حساب شرکت واریز کنند. اما در شرایط فروش اقساطی اوضاع متفاوت است و متقاضی می‌بایست بخشی از مبلغ اصلی خودرو را واریز کرده و مابقی بهای خودرو را به صورت اقساط مشخص پرداخت کند. در ادامه تمامی شرایط موجود در بخشنامه فروش مدیران خودرو آمده است.

بیشتر بخوانید: هیچ شرکت لیزینگی یا پیش فروش خودرو قانونی وجود ندارد

طرح فروش محصولات مدیران خودرو دی 1402

مدیران خودرو طرح فروش 9 محصول خود را از امروز به صورت نقدی و اقساط آغاز کرد. از این تعداد 5 خودرو از برند MVM و 4 خودرو از برند فونیکس است. در جدول فروش مدیران خودرو، قیمت نهایی هر محصول مشخص است. همچنین متقاضیان برای شرکت در طرح فروش اقساطی، برای هر خودرو می‌توانند 50 یا 75 درصد بهای اصلی خودرو را بپردازند که تعداد اقساط و شرایط گارانتی هر محصول نیز مشخص شده است. لازم به ذکر است که اقساط این طرح نیز 5 ساله تعیین شده است.

بر اساس شرایط فروش اعلام شده خودروهای MVM X22 پرو دنده‌ای، MVM X33 کراس دنده‌ای، MVM X33 کراس اتوماتیک، MVM آریزو ۵ اسپرت و MVM X55 پرو از نشان MVM عرضه می‌شوند. از نشان فونیکس هم مدل‌های فونیکس آریزو ۶ پرو، فونیکس FX پرمیوم، فونیکس تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو ۸ پرو e پلاس به فروش می‌رسند.

طرح فروش محصولات مدیران خودرو دی 1402

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مدیران خودرو اقساط و بازپرداخت متنوعی برای محصولات خود در نظر گرفته است. همین تنوع شرایط اقساط احتمالاً باعث می‌شود تا افراد بیشتری در طرح شرکت کرده و مالک خودرو شوند. البته شرایط فعلی خودرو نیز دلیل دیگری است که اقبال محصولات مدیران خودرو را نسبت به توجه مشتریان افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص جدیدترین طرح فروش مدیران خودرو چیست؟ آیا شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران شما ترغیب به خرید اقساطی خودرو کرده است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر