;
coinex

لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 17 با کارت گرافیک RTX 4070 معرفی شد

به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و در عین حال اقتصادی هستید؟ لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 17 مخصوص شماست. در بررسی مشخصات این لپتاپ همراه ما باشید.

ایسر در نمایشگاه CES 2024 از جدیدترین محصول سری نیترو رونمایی کرد. تمرکز اصلی این شرکت در ساخت ایسر نیترو 17 بر روی بهبود عملکرد و ویژگی‌های ضروری برای بازی و مالتی تسکینگ بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 17

ایسر نیترو 17 به جدیدترین پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل یعنی Core i7 14700HX و پردازنده‌های گرافیکی از سری GeForce RTX 40 انویدیا با فناوری DLSS 3.5 برای بهبود عملکرد هوش مصنوعی مجهز شده است. وجود پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060 انویدیا، Nitro 17 را به گزینه‌ای جذاب و مناسب برای افرادی تبدیل می‌کند که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و در عین حال مقرون‌به‌صرفه هستند.

لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 17
لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 17

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 17 اینچی با وضوح QHD و نرخ نوسازی 165 هرتزی است. این نمایشگر با پشتیبانی از فناوری Advanced Optimus انویدیا، یک تجربه بصری همه جانبه را چه برای مصارف گیمینگ و چه برای مالتی مدیا ارائه می‌دهد.

طراحی این لپ‌تاپ گیمینگ به گونه‌ای است که با وجود چهار فن دوگانه، سیستم‌های exhaust چهارگانه و گریس حرارتی فلزی مایع روی CPU، جای هیچ گونه نگرانی برای داغ شدن و کاهش عملکرد باقی نمانده و بهره‌وری طولانی مدت تضمین شده است.

از نظر حافظه و فضای ذخیره سازی، Nitro 17 تا حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5 (5600 مگاهرتز) و 2 ترابایت حافظه داخلی PCIe NVMe SSD را پوشش می‌دهد. این مقدار رم و حافظه، نویدبخش عملکرد و اجرای بازی روان و تجربه کاربری رضایت‌بخش است.

لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 17
ایسر نیترو 17

ایسر در نیترو 17 علاوه بر سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته، یک سری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز گنجانده است. همچنین به کارگیری نرم افزار NitroSense Acer، امکان کنترل جنبه‌های مختلف لپتاپ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ویژگی‌های ارتباطی نیز با Acer PurifiedVoice 2.0، سه میکروفون و تکنولوژی DTS:X Ultra برای پخش صدای واضح از بلندگوها، بهبود یافته است. وب‌کم HD هم به کمک Acer PurifiedView آمده و یک تصویر با کیفیت و واضح را به نمایش می‌گذارد.

در کنار تمام این قابلیت‌ها، لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 17 مجموعه‌ای جامع از پورت‌ها را در خود جای داده است. از میان آنها می‌توان به دو پورت USB تایپ C، پورت تاندربولت 4، پورت HDMI 2.1 و کارت‌خوان Micro SD اشاره کرد.

علاوه بر این، فناوری‌های Killer DoubleShot Pro Ethernet E3100G و وایفای 6E اتصال مطمئن و سریع را تضمین می‌کنند. یکی دیگر از موارد قابل توجه در این لپتاپ، اشتراک یک ماهه Xbox Game Pass Ultimate است که به کاربران امکان دسترسی به تعداد زیادی از بازی‌های جذاب ایکس‌باکس را می‌دهد. قرار است که لپ تاپ Acer Nitro 17 (AN17-72) در ماه ژانویه در آمریکای شمالی با قیمت اقتصادی 124999 دلار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 17 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر