;
coinex

لپ تاپ ایسر Aspire Vero 16 با دکمه کوپایلت معرفی شد

در نمایشگاه CES 2024 علاوه بر لپ تاپ های ایسر Aspire Go 14 و 15، از لپ تاپ ایسر Aspire Vero 16 نیز رونمایی شد که جدیدترین لپ‌تاپ در سری Vero به شمار می‌رود.

این محصول برای مصرف‌کنندگانی که به مسائل محیط‌زیستی توجه دارند طراحی شده است. این دستگاه به جدیدترین نسل سخت‌افزار و یک کلید اختصاصی Copilot تجهیز شده است. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت ایسر Aspire Vero 16 می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات فنی لپ تاپ ایسر Aspire Vero 16

لپ‌تاپ Acer Aspire Vero 16 با تعهد این برند به کاهش کربن دی اکسید توسعه یافته است. این دستگاه دارای بافت چرمی طور بوده و 60 درصد آن از مواد بازیافتی PCR تشکیل شده و حاوی هیچ گونه ترکیبات آلی متحرک نیست. تاچ‌پد نیز از جنس پلاستیک‌ OBP است. (OBP به آن دسته از ضایعات پلاستیکی رها شده در طبیعت گفته می‌شود که به‌زودی وارد اقیانوس‌ها خواهند شد.)

لپ تاپ ایسر Aspire Vero 16 با دکمه کوپایلت معرفی شد

هرچند طرح بدنه لپ تاپ ساده نیست اما سطح آن صاف است. لپ‌تاپ Acer Aspire Vero 16 دارای یک صفحه نمایش 16 اینچی با رزولوشن WQXGA و نسبت تصویر 16:10، حاشیه‌های باریک و 100 درصد فضای رنگی sRGB است. همچنین این لپ‌تاپ به صورت لمسی نیز عرضه می‌شود.

ایسر Aspire Vero 16 دارای بک‌لایت صفحه کلید همراه با یک کلید اختصاصی هوش مصنوعی Copilot است. همچنین این محصول دارای یک وب‌کم QHD 1440p با قابلیت AI PurifiedVoice برای حذف هر گونه نویز ناخواسته در حین تماس‌ها می‌باشد.

درون دستگاه از پردازنده‌های Intel Core Ultra 7 استفاده شده است. این لپ تاپ دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی SSD تا 2 ترابایت بوده که حتی می‌توان آن را ارتقا داد.

لپ تاپ ایسر Aspire Vero 16 با دکمه کوپایلت معرفی شد

ادعا شده که این لپ‌تاپ تا 10.5 ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد. گزینه‌های اتصال در این دستگاه شامل وای فای 7، بلوتوث LE، دو پورت USB-C و یک پورت HDMI 2.1 است.

قیمت لپ‌تاپ Acer Aspire Vero 16 از 749.99 دلار شروع شده و در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد و از آوریل در دسترس قرار خواهد گرفت. در اروپا نیز این محصول از مارس با قیمت پایه 1,199 یورو به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپ تاپ ایسر Aspire Vero 16 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر