;
coinex

لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Plus Gen 5 معرفی شد؛ ترکیب اندروید و ویندوز در یک دستگاه

لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Plus Gen 5 رسما معرفی شد. با تهیه این دستگاه هم یک لپ تاپ خواهید داشت و هم از داشتن یک تبلت اندرویدی لذت خواهید برد.

لنوو از لپ‌تاپ هیبریدی جدید خود با نام ThinkBook Plus Gen 5 رونمایی کرد. این دستگاه در واقع دو محصول را در خود جای داده و با عملکرد 2 در 1 هم تجربه کار با تبلت را به کاربران القا می‌کند و هم کار با لپ‌تاپ. در این لپتاپ برخلاف سایر لپ تاپ‎‌های 2 در 1، سیستم عامل اندروید به طور کامل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت لپ تاپ هیبریدی جدید لنوو می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Plus Gen 5

همان‌طور که گفته شد لپ تاپ جدید لنوو یک تفاوت اساسی با دیگر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار دارد. چه چیزی است که لپ تاپ تینک بوک پلاس را خاص می‌کند؟ در واقع این دستگاه هیبریدی منحصربه‌فرد، با عملکرد 2 در 1 خود، در عین حال که یک لپ‌تاپ با ویندوز مایکروسافت است، می‌تواند یک تبلت اندرویدی نیز باشد.

لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Plus Gen 5
لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Plus Gen 5

داخل این نوت بوک، یک کامپیوتر ویندوزی با مشخصات معمول مانند صفحه کلید قرار گرفته و از سوی دیگر می‌توان با جدا کردن نمایشگر از پایه، یک تبلت اندرویدی را در دست گرفت. این تبلت اندرویدی از تمام مشخصات سخت‌افزاری لازم و ضروری برخوردار است و تجربه مستقل اندروید را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

بخش لپ تاپ این دستگاه با ویندوز 11 به پردازنده Core Ultra 7 اینتل به همراه 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD مجهز شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری بزرگ 75 وات ساعتی تامین می‌شود. جالب است بدانید که با جدا کردن نمایشگر، همچنان می‌توانید از نوت بوک با اتصال آن به یک نمایشگر خارجی استفاده کنید.

از طرف دیگر، بخش تبلت این دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک کوالکام به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی OLED با وضوح 2.8K است و از یک باتری 38 وات ساعتی تغذیه می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این لپ‌تاپ هیبریدی می‌توان به بلوتوث 5.2، وای فای 6E (هم در لپتاپ و هم در تبلت)، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، 2 پورت USB تایپ C و یک جک ترکیبی (هم به عنوان جک هدفون کارایی دارد و هم یک پورت هیبریدی USB تایپ C برای تبلت است) اشاره کرد. قرار است که لپ تاپ Lenovo ThinkBook Plus Gen 5 در سه ماهه دوم سال جاری با قیمت اولیه 1999 دلار در آمریکا عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Plus Gen 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر