;
coinex

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 با پردازنده Ryzen رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات]

نسخه رایزن لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 رسما در کشور چین رونمایی شد. این لپتاپ به پردازنده R7 7840U از AMD مجهز شده و با قیمتی اقتصادی به بازار عرضه می‌شود.

لپ تاپ جدید لنوو با نام Xiaoxin Air 14 2023 Ryzen Edition در بازار چین معرفی شد. این لپ تاپ از پردازنده R7 7840U از AMD قدرت می‌گیرد و به عنوان جایگزین مقرون به صرفه مدل قبلی با پردازنده Core i5-1240P اینتل وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14

لپ تاپ Xiaoxin Air 14 دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی 2.8K با نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این نمایشگر وضوح تصویر 2880 در 1800 پیکسل، نسبت تصویر 16:10، تراکم پیکسلی 242 پیکسل در اینچ و روشنایی 400 نیت را ارائه داده و طیف رنگی sRGB را به صورت کامل پوشش می‌دهد. با این اوصاف تجربه تصویر واضح، دقیق، شفاف و همه‌جانبه برای استفاده حرفه‌ای و شخصی تضمین می‌شود.

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14

این لپتاپ لنوو در بخش سخت افزار به 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع PCIe 4.0 SSD مجهز شده و از این رو خریداران از فضای کافی برای ذخیره فایل‌ها و برنامه‌های کاربردی برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، با افزایش 100 درصدی پهنای باند عملکرد و سرعت دستگاه به مقدار زیادی افزایش یافته است.

گزینه‌های اتصالی این لپ‌تاپ شامل دو پورت USB تایپ C، یک درگاه USB تایپ A و یک HDMI می‌شود که امکان اتصال به طیف وسیعی از لوازم جانبی و نمایشگرهای خارجی را فراهم می‌کند. لپ تاپ شیائوشین ایر 14 رایزن ادیشن از طراحی باریک و سبک برخوردار بوده و با ضخامت 14.9 تا 15.9 میلی‌متر و وزن حدودا 1.34 کیلوگرم به آسانی قابل حمل است.

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14

منبع تغذیه این لپ‌تاپ یک باتری بزرگ 65 وات ساعتی است که به راحتی 7 الی 8 ساعت استفاده روزانه و 17 ساعت کار اداری را تامین می‌کند. پشتیبانی از شارژ سریع نیز کار را راحت‌تر کرده و زمان خرابی را به حداقل می‌رساند.

این لپ‌تاپ، ویندوز 11 (Chinese Home Edition) را اجرا می‌کند و برنامه‌های Office Home از پیش روی آن نصب شده است. همچنین وجود یک سری از برنامه‌ها و ویژگی‌های مخصوص لنوو مانند مدیریت رایانه لنوو، App Market ،Smart Engine و Lenovo Voice به بهبود تجربه کلی کاربران کمک می‌کند.

از دیگر مشخصات اولترابوک لنوو می‌توان به دوربین 1080p با قابلیت تشخیص چهره، فعال‌سازی خودکار قفل صفحه هنگام نزدیک شدن دیگران، فناوری کاهش نویز دو طرفه در حین تماس‌های ویدیویی و صدای خروجی با کیفیت با چهار بلندگو دالبی اتموس (Dolby Atmos) اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14

قیمت لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 در مقایسه با نسل قبلی با پردازنده اینتل که در سال گذشته با قیمت 5499 یوان (معادل 777 دلار) عرضه شد، بسیار مناسب بوده و حدودا 3999 یوان (معادل 565 دلار) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 رایزن ادیشن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر