;
coinex

کانسپت جدید سامسونگ ، گلکسی زد فیلیپ را تداعی می‌کند

سامسونگ نمایشگر جدید خود را در نمایشگاه SES 2024 را با قابلیت تاشدن به هر دو طرف را رونمایی کرد. کانسپت جدید سامسونگ ، گلکسی زد فیلیپ را تداعی می‌کند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 از سری جدید نمایشگرهای تاشوی جدید خود رونمایی کرد. طرح Flex in & Out Flip یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های این شرکت است.

بیشتر بخوانید: گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 معرفی شد؛ جان سخت سامسونگ! [+ مشخصات فنی]

طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ طرح Flex in & Out Flip نوانایی تاشدن به جلو وعقب را دارد تا این امکان استفاده از هر دو طرف نمایشگر را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از دیگر شباهت‌های نمایشگر جدید سامسونگ به گلکسی زد فیلیپ، اندازه  6/7 اینچی آن است که دقیقا به اندازه صفحه زد فیلیپ است.

نمایشگر جدید سامسونگ احتمالاً در آینده برای گوشی‌های تاشدنی این شرکت استفاده شود. پیش تر ویدئویی از سامسونگ برای طرح مفهومی گلکسی زد فولد هم شبیه به Flex in & Out Flip دیده بودیم؛ اما احتمالاً سامسونگ این طرح را در گلکسی زد فلیپ اجرا کند.

اطلاعاتی از زمان عرضه و تأثیر طرح مفهومی Flex in & Out Flip روی قیمت گوشی سامسونگ گلکسی در دسترس نیست. زد فلیپ و قیمت گوشی گلکسی زد فولد نیز هنوز اعلام نشده اما انتظار می‌رود این طرح در چند سال آینده در گوشی‌های تاشدنی سامسونگ اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره کانسپت جدید سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر