;
coinex

قابلیت پرداخت همتا به همتا به شبکه ایکس می‌آید

ایلان ماسک در راستای تبدیل  ایکس به برنامه‌ای کامل در هر زمینه‌ها، اکنون قابلیت پرداخت همتا به همتا را به این برنامه می‌آورد.

ایلان ماسک از زمان تولید شبکه اجتماعی ایکس قصد داشت آن را به برنامه‌ای همه چیز تمام تبدیل کند. اکنون که حدودا یک سال از خرید برنامه توییتر می‌گذرد او اعلام کرده که قابلیت پرداخت همتا به همتا را به برنامه اجتماعی خود می‌آورد تا کاربران بتوانند کار هایی مانند امور مالی انتقال وجه، خرید و دیگر سرویس‌های مشابه را در این برنامه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد ایلان ماسک برای فرزند آوری بیشتر رسانه‌ای شد

بر اساس اعلام رسمی ایکس، این شبکه اجتماعی قصد دارد سال 2024 را به سالی انقلابی برای خود تبدیل کند. ایلان ماسک صاحب این برنامه تلاش برای افزودن قابلیت پرداخت همتا به همتا را از چندین ماه پیش آغاز کرده، نهایتا در دسامبر (دی ماه 1402) موفق این برنامه از سوی دوازده ایالت آمریکا مجوز مربوطه را دریافت کند. اکنون با اضافه شدن ایالت‌های آرکانزاس و پنسیلوانیا مجموع موافقین او به 14 رسیده است.

به هر حال به نظر می رسد که ایلان ماسک قصد دارد بستری را فراهم کند تا کاربران بتوانند در این برنامه امور مالی خود را انجام دهند. همانطور که در پست منتشر شده در وبلاگ ایکس آمده مشخص شد که قابلیت همتا به همتا در سال 2024 به ایکس اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره‌ی پرداخت همتا به همتا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر