;
coinex

با ترندترین شت کوین رایگان دنیا آشنا شوید

به تازگی شت کوین جدیدی به نام Notcoin در پیام رسان تلگرام راه اندازی شده؛ این شت کوین طی چند روز تبدیل ترندترین شت کوین رایگان دنیا تبدیل شده است.

به تازگی شت کوین جدیدی به نام Notcoin توکن‌های خود را در ربات تلگرام عرضه کرده اسنت. این شت کوین تنها چند روز پس از آغاز فعالیت به ترندترین شت کوین رایگان دنیا تبدیل شد. عرضه اولیه این شت کوین در پیام‌رسان تلگرام به صورت رایگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: انتظار سخت جامعه کریپتو به پایان رسید؛ بالاخره اولین ETF های بیت کوین تائید شد

رمز ارز برنامه تلگرام که عرضه کننده این شت کوین است، Toncoin نام دارد. اکنون به نظر می‌رسد تلگرام نام این شت کوین را از تعویض نام ارز خود برداشته است. ترندترین شت کوین رایگان دنیا با نام  Notcoin شناخته می‌شود. اسنخراج این شت کوین به راحتی امکان پذیر است در ادامه به توضیح این موضوع می‌پردازیم.

این توکن بر بستر بلاکچین TON هست و با ضربه زدن بر بروی صفحه می‌توانید امتیاز این‌ توکن رو‌ بدست بیارید. البته باید بدانید که سرنوشت این شت کوین نامعلوم است یعنی درحال حاضر مشخص نیست که آیا این توکن‌ها به توکن‌های واقعی و قابل معامله تبدیل خواهند شد یا نه؛ اما با توجه به رایگان بودن و حمایت افراد و صرافی‌های بزرگ از این پروژه، فعالیت در این برنامه چیز جذابی به نظر می‌رسد.

Notcoin تحت حمایت افراد سرشناسی از جمله پاول دورف مالک تلگرام قرار دارد. تیم توسعه دهنده پروژه TON و صرافی‌های بزرگی مانند Binance ،Bybit و OKX از دیگر حامیان این شت کوین هستند.

شما از طریق ورود به لینک https://t.me/notcoin_bot?start=r_574619_7750927 می‌توانید برای دریافت این شت کوین اقدام کنید. پس از ورود به صفحه، 3 گزینه در سمت راست مشاهده می‌کنید که با استفاده از آنها می‌توانید توکن‌های بیشتری ذریافت کنید. شما پس از هر کلیلک یا فالو کردن می‌توانید یک توکن دریافت می‌کنید؛ همچنین با انجام کارهای ساده‌ای از طریق شبکه X می‌توانید تعداد توکن‌های خود را به 3 یا 5 عدد افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی شت کوین رایگان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظرم استفاده از این ربات فقط اتلاف وقت است،و افراد در فضای مجازی دارند رایگان برای نات کوین تبلیغ میکنند!

    پاسخ