coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین شت کوین های 2024 [+ معرفی بهترین صرافی برای خرید شت کوین]

شت کوین‌ها گرچه معمولا رمزارزهای بی‌اهمیت بازار کریپتو توصیف می‌شوند اما بعضا با سودهای بزرگی همراه هستند. پس برای آشنایی با بهترین شت کوین های 2024 با ما باشید.

در پاسخ به این سوال که شت کوین چیست باید گفت که ShitCcoin اساسا اصطلاحی برای توصیف آن دسته از ارزهای دیجیتالی است که ارزش، هدف و کاربرد مشخصی ندارند و برخلاف دیگر ارزهایی که وایت‌پیپر و پروژه‌ای مشخص و تعریف شده دارند، هیچ برنامه‌ای برای‌شان تعریف نشده است.

عموما ارزهای دیجیتال ارزانقیمت بازار کریپتو که تعداد صفرهای بعد از اعشارشان زیاد باشد را شت کوین قلمداد می‌کنند. اما همانطور که می‌دانیم، در سالیان اخیر همین سکه‌های بی‌ارزش بعضا سودهای کلانی برای هولدرهای‌شان به ارمغان آورده‌اند. با این اوصاف شاید سرمایه‌گذاری هوشمندانه در بهترین شت کوین های انفجاری کار اشتباهی نباشد. اما بهترین شت کوین های 2024 کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین شت کوین های 2024

پیش از ادامه بحث خود برای معرفی بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 بد نیست مقدماتی درباره چیستی شت کوین، تفاوت آن با میم کوین و معرفی شت کوین های انفجاری ارائه دهیم. اما شت کوین چیست ؟

همانطور که گفتیم، شت کوین در سالیان اخیر در بازار کریپتو بین تریدرها و سرمایه‌گذاران برای توصیف آن دسته از ارزهایی به کار می‌رود که هیچ برنامه، هدف یا نوآوری خاصی ندارند. در واقع اصطلاح شت کوین برای توصیف بی‌ارزش بودن یک پروژه به کار می‌رود و این اصطلاح نیز نخستین بار در فروم BitcoinTalk استفاده شد.

بهترین شت کوین های 2024
بهترین شت کوین های 2024

از جمله مواردی که در پاسخ سوال شت کوین چیست ؟ به شما کمک می‌کند باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • معمولا تیم توسعه‌دهنده ارزهای دیجیتالی که شت کوین قلمداد می‌شوند نامشخص است و در نتیجه کاربران و تریدرها نمی‌توانند اطلاعات خاصی درباره توسعه‌دهندگان پروژه پیدا کنند.
  • هیچ چارچوب مشخصی برای قیمت‌گذاری شت کوین وجود ندارد و قیمت‌گذاری‌ها صرفا بنابر حدس و گمان انجام می‌شود.
  • شت کوین‌ها معمولا با الهام از ارزهای دیجیتال معروف و شناخته‌شده ایجاد می‌شوند و کمتر دارای یک هویت مستقل هستند.
  • شت کوین‌ها هیچ هدف مشخصی ندارند.
  • حجم نقدینگی یا مارکت کپ شت کوین‌ها معمولا بسیار محدود و کم است.
  • شت کوین‌ها هرگز دارای روند و خط مشی مشخصی نیستند و بیشتر از دیگر ارزهای دیجیتالی موجود در بازار تبعیت می‌کنند.
  • شمار سرمایه‌گذاران پروژ‌ه‌های شت کوین بسیار کم است.

پروژه‌ها و ارزهایی با این مشخصات را معمولا شت کوین قلمداد می‌کنند اما این به این معنا نیست که هر ارزی با این مشخصات در لیست برترین شت کوین ها جای می‌گیرد.

میم کوین با شت کوین چه فرقی دارد؟

همانطور که گفتیم پیش از معرفی بهترین شت کوین های 2024 قصد داریم در توضیحاتی به بحث‌های مختلفی از جمله شت کوین چیست و تفاوت آن با میم کوین کجاست بپردازیم. در بخش قبلی به سوال شت کوین چیست پاسخ دادیم اما تفاوت این دسته از ارزها با ارزهای دیگری که به آن‌ها میم کوین می‌گویند چیست؟

معمولا درباره این موضوع توافق خاصی بین صاحب نظرات بازار کریپتو وجود ندارد و در شرایطی که برخی می‌گویند هر میم کوینی بلااستثنا شت کوین هم محسوب می‌شود، برخی مخالف قرار دادن تمام میم کوین‌ها در لیست شت کوین های برتر هستند.

نکته مهم اینکه اگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی شت کوین‌ها هستید و به دنبال لیست برترین شت کوین ها می‌گردید باید بدانید که کار سختی در پیش دارید. قاعدتا شما باید زمان زیادی صرف شناسایی تیم‌ها و پروژه‌ها کرده و با توسعه‌دهندگان ارزها آشنا شوید.

بهترین شت کوین های 2024

گرچه بسیاری از کارشناسان سرمایه گذاری در شت کوین‌ها را توصیه نمی‌کنند، برخی معتقدند لیست برترین شت کوین ها می‌تواند سودهای کلانی برای شما در پی داشته داشته باشد چراکه این ارزها به طور ناگهانی و در کوتاه مدت پامپ‌های عجیبی دارند.

پس اگر شما هم به دنبال لیست بهترین شت کوین ها هستید و از آن جمله تریدرهایی هستید که می‌خواهید به هر طریق ممکن از صعودهای ناگهانی ارزهای اینچینی سود کلانی به جیب بزنید باید ابتدا ریسک‌های این موضوع را بپذیرید و شناخت خوب و جامعی از بازار کریپتو داشته باشید.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بعضا برخی چهره‌های سرشناس و سلبریتی‌ها به طور خاص بر یک شت کوین تمرکز می‌کنند و مدعی می‌شوند که فلان ارز بهترین شت کوین 2024 یا اصلا بهترین رمزارز برای سرمایه‌گذاری است. برای مثال این کاری است که ایلان ماسک مدت‌ها است با ارز دوج کوین می‌کند. با این اوصاف باید بسیار در چنین مواردی مراقب باشید چراکه صعود و نزول ارزی که سلبریتی محبوب شما تبلیغ می‌کند، به کوچکترین توییت‌ها، اکت‌ها و صحبت‌های او بستگی دارد و ممکن است سرمایه شما به سادگی با چند کلمه حرف به باد برود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

بهترین ارزهای متاورس

معرفی شت کوین های انفجاری

بهترین شت کوین های 2024

اگر می‌پرسید شت کوین انفجاری چیست؟ باید گفت به آن دسته از شت کوین‌هایی که قیمت و ارزش آن‌ها در یک بازه زمانی خاص بدون هیچ دلیل مشخصی به طور ناگهانی با رشد شگرفی همراه می‌شود، شت کوین انفجاری می‌گویند. برای مثال فلوکی اینو، بیبی دوج کوین و دوج کوین را در شمار بهترین شت کوین های انفجاری 2024 قرار می‌دهند.

با این مقدمه طولانی، اما لازم که هدف آن صرفا آگاهی بخشی به شما از ریسک‌ها و خطرات سرمایه گذاری روی شت کوین ها بود، به معرفی بهترین شت کوین های 2024 می‌پردازیم.

میم‌های وال استریت (WSM)

بهترین شت کوین های انفجاری 2024
بهترین شت کوین های انفجاری 2024

شت کوین وال استریت میمز یکی از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 و از جمله جدیدترین شت کوین‌های بازار محسوب می‌شود که به تازگی مراحل پیش‌فروش آن به پایان رسیده است.

گفتنی است که استقبال بی‌نظیر تریدرها و سرمایه‌گذاران از این میم کوین یا شت کوین موجب شگفتی فعالان بازار کریپتو شد و همین مسئله وال استریت میمز را به یکی از بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری بدل کرده است.

گرچه بسیاری از شت کوین‌ها نمی‌توانند حتی سرمایه خود را از چند صد هزار دلار فراتر ببرند، میم‌های وال استریت توانسته در عرض چند هفته بعد از عرضه به سرمایه‌ای در حدود 8 میلیون دلار برسد که برای یک شت کوین عالی است و سبب شده تا در معرفی شت کوین های آینده دار جای خاصی داشته باشد.

کوپیوم (COPIUM)

بهترین شت کوین های 2024

اگر می‌پرسید کدام شت کوین را بخریم ؟ یکی از پاسخ‌های ما به شما پروژه کوپیوم است که از بهترین شت کوین های 2024 محسوب می‌شود. این ارز دیجیتال در سال 2023 میلادی در یونی‌سواپ معرفی شد و در عرض تنها 24 ساعت حجم معاملات آن به بیش از 40 میلیون دلار رسید که برای یک ارز دیجیتال با این مشخصات بسیار بالا است و آن را به یکی از بهترین شت کوین های بازار بدل کرد.

استقبال شگفت‌انگیز کاربران از این رمزارز سبب شد تا نهنگ‌های بازار نیز ترغیب به سرمایه‌گذاری روی این پروژه شوند و در نتیجه این رمزارز به یکی از بهترین شت کوین های جدید بدل شده است.

البته باید توجه داشته باشید که اگر به دنبال بهترین شت کوین ها برای هولد هستید، این ارز دیجیتال با توجه به حجم بازار کمی که نسبت به ارزهای دیجیتال شناخته شده دارد کمی خطرناک است.

چیمپزی (CHAPZ)

بهترین شت کوین های 2024

چیمپزی یکی دیگر از پروژه‌های وب 3 در لیست بهترین شت کوین ها است که می‌توان به سرمایه‌گذاری روی آن فکر کرد. این ارز دیجیتال گرچه یک شت کوین قلمداد می‌شود اما مدعی است که هدف از ایجادش، تغییرات زیست‌محیطی و حمایت از حیوانات است.

در واقع در معرفی شت کوین های برتر در سال 2024 باید گفت که چیمپزی با استفاده از بلاکچین توانسته به ابزاری برای مقابله با تغییرات اقلیمی و حمایت از محیط زیست بدل شود.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در بازار شلوغ کریپتو پروژه‌های شعاری بزرگی وجود دارند و معمولا شعارهای عجیبی مطرح می‌شود که مدعیات چیمپزی نیز بی‌شباهت به آن‌ها نیست. اما در هر حال باید صبر کرد و دید که این ارز از بهترین شت کوین های انفجاری 2024 می‌شود یا خیر. در مجموع باز هم تاکید می‌کنیم که در سرمایه گذاری روی شت کوین ها محتاط عمل کنید.

آخرین نکات قابل ذکر درباره چیمپزی که از بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال 2024 معرفی شده است اینکه 10 درصد از عرضه کل این کوین برای سازمان‌های خیریه و فعالان زیست محیطی درنظر گرفته شده است و توکن شبکه آن نیز بر پایه استاندارد ERC-20 مبتنی بر شبکه اتریوم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین شت کوین های 2023

بزرگترین هک ها و کلاهبرداری های کریپتو در سال 2023

تارو (TARO)

بهترین شت کوین های 2024

در لیست برترین شت کوین های 2024 رمزارز تارو جایگاه خاصی دارد چراکه این روزها یکی از پرطرفدارترین پروژه‌های متاورسی محسوب می‌شود و در بسیاری از پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های معتبر درباره آن صحبت می‌شود.

جهان متاورسی که این ارز به عنوان یکی از بهترین شت کوین های 2024 برای آن ساخته شده به شما امکان می‌دهد که به عنوان یک ربات وارد دنیای چندگانه‌ای شوید و بتوانید در خلق و توسعه آن مشارکت داشته باشید. در مجموع برخی از کارشناسان بازار کریپتو، تارو را یکی از آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 می‌دانند.

پیکامون (Pikamoon)

بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال 2024
بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال 2024

پیکامون نیز از جمله آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 محسوب می‌شود که با انجام بازی‌های ویدیویی می‌توانید آن را جمع‌آوری کنید.

برخی از کارشناسان این ارز را از برترین شت کوین های 2024 می‌دانند و معتقدند که این ارز پتانسیل رشد بالایی دارد و با توجه به محبوبیت آن بین گیمرها باید آن را از جمله شت کوین های آینده دار در سال 2024 قلمداد کرد. البته که برای سرمایه گذاری روی شت کوین ها جوانب احتیاط را رعایت کنید و بعد از تحقیقات جامع نسبت به اینکار اقدام کنید.

دوج کوین (DOGE)

بهترین شت کوین های 2024

شاید سرمایه گذاری روی شت کوین ها در سالیان اخیر بیش از هر چیزی با نام دوج کوین گره خورده باشد. در واقع این دوج کوین بود که این بحث را باز کرد و باعث شد شت کوین‌ها به عنوان فرصتی برای کسب سود در نظر گرفته شوند.

ارز دیجیتال محبوب ایلان ماسک توسط این چهره برجسته دنیای فناوری بارها پامپ و دامپ شده و بعضا سودهای کلانی برای هولدرهای خود به ارمغان داشته است. با رعایت جوانب احتیاط، دوج کوین نیز می‌تواند از بهترین شت کوین های 2024 باشد.

فلوکی اینو (FLOKI)

بهترین شت کوین های 2024

فلوکی اینو از بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال 2024 محسوب می‌شود که اولین بار در سال 2021 معرفی شد. همانطور که از نام این ارز مشخص است، توسعه‌دهندگان آن برای نامگذاری‌اش از دیگر توکن محبوب ایلان ماسک یعنی شیبا اینو الهام گرفته‌اند.

ارزش بازار فلوکی اینو در زمان نگارش این مقاله حدود 333 میلیون دلار است و کارشناسان بازار کریپتو آن را از بهترین شت کوین های انفجاری 2024 می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT در سال 2023

تبدیل آثار هنری به NFT ؛ چگونه کارهای هنری خود را NFT کنیم؟

بیبی دوج کوین (BabyDoge)

بهترین شت کوین های 2024

بیبی دوج نیز که از زیرمجموعه‌های ارز محبوب دوج کوین محسوب می‌شود را می‌توان از بهترین شت کوین های 2024 قلمداد کرد. در معرفی شت کوین های انفجاری باید به این ارز دیجیتال که طرفداران دوج کوین آن را در سال 2021 ساختند اشاره کرد.

بیبی دوج کوین در واقع با هدف ارائه یک نسخه اصلاح‌شده و بهبودیافته دوج کوین طراحی شده است. این ارز همچنین نخستین رمزارزی است که برای خیریه توسعه داده شده و در معرفی شت کوین های برتر در سال 2024 جایگاه خاصی دارد.

پپه کوین (PEPE)

شت کوین های آینده دار در سال 2024
شت کوین های آینده دار در سال 2024

در لیست بهترین شت کوین ها به شگفتی سال گذشته میلادی یعنی پپه کوین می‌رسیم. این ارز دیجیتالی در آپریل 2023 به عنوان یکی از بهترین شت کوین های جدید معرفی شد و توانست در عرض سه روز رشدی 563 درصدی ثبت کند. توجه خاص نهنگ‌های بازار به پپه از دلایلی است که آن را به یکی از بهترین شت کوین ها برای هولد بدل کرده است.

شیبا اینو (SHIB)

بهترین شت کوین های 2024

موفقیت دوج کوین به عنوان یکی از بهترین شت کوین های بازار سبب شد تا پروژه‌های مشابه زیادی با الهام از دوج کوین و برای کسب سود کار خود را آغاز کنند اما بسیاری از این پروژه‌ها با شکست مواجه شدند.

در این بین شیبا اینو یکی از بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری است که توانست موفقیت خوبی کسب کند و به جایگاه برجسته‌ای در بازار کریپتو برسد. با این اوصاف شیبا اینو می‌تواند بهترین شت کوین 2024 نیز باشد.

سیف مون (SAFEMOON)

بهترین شت کوین های 2024

کدام شت کوین را بخریم ؟ سیف مون نیز یکی از مواردی است که در معرفی شت کوین های آینده دار می‌توان به آن توجه خاصی داشت. این ارز دیجیتال با وجود تمام نوسان‌هایی که از زمان عرضه داشته، روند رو به رشد خود را حفظ کرده و هولدرهای آن چندان ناراضی نیستند. با این اوصاف می‌توان سیف مون را یکی از بهترین شت کوین های 2024 قلمداد کرد.

این ارز مزایای خاصی برای هولدرها در نظر گرفته که آن را به یکی از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 بدل کرده است. این رمزارز به هولدرهای خود وعده می‌دهد که 10 درصد از تراکنش حاصل از فروش دیگران را به کیف پول هولدرها واریز می‌کند و این یعنی اگر شما توکن‌های سیف مون خود را بفروشید، 10 درصد از مبلغ فروش شما به هولدرها می‌رسد. این مسئله در واقع نوعی ایجاد انگیزه برای حفظ سیف مون در کیف پول و عدم فروش آن است.

بیشتر بخوانید:

اتریوم در سال 2023

پیش بینی دوج کوین در سال 2023

ایپ کوین (APE)

بهترین شت کوین های 2024

ایپ کوین نیز از دیگر مواردی است که می‌توان آن را بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری قلمداد کرد. این رمزارز با نماد APE از شت‌کوین‌های محبوب و آینده‌دار قلمداد می‌شود و کارشناسان بازار به آینده آن امید زیادی دارند. همین مسئله نیز سبب شده که افراد زیادی پیگیر اخبار ایپ کوین باشند و توکن آن را خریداری کنند.

پس در معرفی شت کوین های آینده دار باید گفت که اگر قصد سرمایه‌گذاری روی یک شت کوین نسبتا معتبر را دارید حتما ایپ کوین را رصد کنید.

دوج ایلان مارس (ELON)

آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024
آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024

کدام شت کوین را بخریم ؟‌ دوج ایلان مارس نیز از مواردی است که می‌تواند لقب بهترین شت کوین 2024 را به خود اختصاص دهد. این شت کوین در واقع بر اساس علاقه و ارتباط ایلان ماسک و دوج کوین شکل گرفته و نامگذاری شده است. جالب اینکه ایلان ماسک نیز از این ارز حمایت کرده و همین مسئله سبب شده تا به یکی از بهترین شت کوین های بازار بدل شود.

کارشناسان بازار کریپتو نیز این رمزارز را از بهترین شت کوین های جدید قلمداد می‌کنند و به آینده آن در سال 2024 امید زیادی دارند.

ارز دیجیتال آکیتا (AKITA)

بهترین شت کوین های 2024

آکیتا از آن جمله شت کوین‌هایی است که برخی کارشناسان آن را یکی از بهترین شت کوین ها برای هولد می‌دانند چراکه شباهت زیادی به شیبا دارد و تنها تفاوت این دو در مقدار توزیع‌شان است.

در لیست بهترین شت کوین ها آکیتا جایگاه خاصی دارد چراکه این رمزارز، توکنی مبتنی بر شبکه معتبر اتریوم است و این مسئله می‌تواند در آینده آن به عنوان یکی از بهترین شت کوین های 2024 موثر باشد.

در معرفی شت کوین های برتر در سال 2024 باید گفت که آکیتا ارزی مناسب برای تراکنش‌های بین شبکه است و با آن به سادگی می‌توانید دارایی‌های خود را بین دو شبکه آوالانچ و اتریوم جابجا کنید.

سیموند کوین (SAMO)

بهترین شت کوین های 2024

سیموند کوین نیز از دیگر مواردی است که باید در معرفی شت کوین های انفجاری به آن توجه داشت. این رمزارز به عنوان یکی از بهترین شت کوین های 2024 سروصدای زیادی به راه انداخته و بسیار محبوب شده است و دلیل اینکه این ارز، رابط کاربران شبکه بلاکچین سولانا با دیگر شبکه‌ها محسوب می‌شود.

سیموند کوین هدف خود را رقابت با دوج کوین اعلام کرده و باید اذعان کرد که تا امروز نیز در این مهم موفق عمل کرده و رتبه خوبی در کوین مارکت کپ دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی کاردانو در سال 2023

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023

دش‌تو‌ترید (D2T)

بهترین شت کوین های 2024

دش تو ترید یکی از بهترین شت کوین های انفجاری 2024 است که پتانسیل رشد بالایی در سال 2024 خواهد داشت. این توکن از زمان عرضه خود سرمایه‌ای 4 میلیون دلاری جمع‌آوری کرده و این برای بازار کریپتو و یک شت کوین رقم مناسبی است.

دش تو ترید به عنوان یکی از بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال 2024 بر اساس استاندارد ERC-20 بلاکچین اتریوم توسعه یافته است و این مسئله بر اعتبار آن می‌افزاید.

آی‌ام‌پی‌تی (IMPT)

معرفی شت کوین های انفجاری
معرفی شت کوین های انفجاری

یکی از بهترین شت کوین های 2024 آی ام پی تی است که پتانسیل زیادی برای بدل شدن به یکی از بهترین شت کوین‌های بازار را دارد. این ارز به عنوان یک کوین حامی محیط زیست و سبز معرفی شده که فناوری را با پایداری ترکیب کرده است.

سازندگان و توسعه‌دهندگان این رمزارز که از آن به عنوان یکی از شت کوین های آینده دار در سال 2024 یاد می‌کنند تضمین کرده‌اند که با دادن اعتبار کربنی که از مارک‌های انتخاب شده با خرید از آن‌ها دریافت می‌کنید، در کاهش انتشار کربن موثر خواهید بود. این پروژه بیش از 10 هزار برند سازگار با محیط زیست را معرفی کرده که همگی برای اهداف سبز فعالیت می‌کنند. با خرید از این برندها، کاربران اعتباری دریافت می‌کنند که از بازار IMPT دریافت می‌شود.

کالواریا (RIA)

بهترین شت کوین های 2024

یکی از برترین شت کوین های 2024 ارز کالواریا بوده که از زمان عرضه توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده است چراکه چشم‌اندازهای بسیار امیدوارکننده‌ای برای آینده دارد. این ارز قابلیت جمع‌آوری با بازی‌های ویدیویی را نیز دارد.

این مسئله سبب می‌شود گیمرها حتی بدون کیف پول ارز دیجیتال نیز بتوانند این ارز را جمع‌آوری کنند و هرچه بیشتر بازی کنند، درآمد بیشتری خواهند داشت.

گیمرها با استفاده از دارایی‌هایی که در بازی جمع‌آوری می‌کنند می‌توانند مواردی چون توکن‌ها و NFTها را خریداری کنند. این مسئله سبب شده تا کالواریا بین گیمرها به عنوان یکی از آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 قلمداد شود.

تامادوج (TAMA)

بهترین شت کوین های 2024

دیگر موردی که در لیست بهترین شت کوین های 2024 جای می‌گیرد ارز تامادوج است که یکی از موردانتظارترین پروژه‌های سال گذشته بود و از زمان عرضه خود عملکرد خوبی در بازار داشته است. این ارز مانند دوج کوین یک شت کوین یا میم کوین محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود است.

تامادوج به عنوان یکی از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 یک متاورس اختصاصی به نام تاماورس نیز دارد که میزبان چندین پروژه است و به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد سبد سرمایه‌گذاری متنوعی داشته باشند. از طرفی این متاورس دارای قابلیت پلی تو ارن نیز هست و گیمرها می‌توانند با بازی کردن، به درآمد برسند.

این ارز به عنوان یکی از بهترین شت کوین های جدید به کاربر امکان می‌دهد یک حیوان مجازی خانگی طراحی کند و او را برای رقابت با دیگر حیوانات خانگی آموزش دهد.

بیشتر بخوانید:

آموزش کسب درآمد از متاورس

متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

سایتاما اینو (SAITAMA)

بهترین شت کوین های 2024

پاسخ دیگری برای سوال کدام شت کوین را بخریم ؟ ارز دیجیتالی سایتاما اینو است. این ارز در اواسط سال 2021 به عنوان بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری معرفی شد و هدف از طراحی آن، توسعه و بهبود آموزش‌های سرمایه‌گذاری برای افراد تازه‌کار در بازارهای مالی خصوصا بازار کریپتو عنوان شده‌است.

در صورتی که این ارز به ادعای خود پایبند باشد، بهترین شت کوین 2024 خواهد بود و می‌تواند از آینده‌دارترین‌ها در بازار کریپتو باشد. این ارز در حال حاضر از بهترین شت کوین های بازار محسوب می‌شود.

کیشو اینو (KISHU)

بهترین شت کوین های بازار
بهترین شت کوین های بازار

یکی از آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 ارز کیشو اینو است که که هولدرهای زیادی دارد و این هولدرها به احتمال زیاد به پامپ ناگهانی و شدید آن امیدوارند. پس این ارز یکی از بهترین شت کوین ها برای هولد محسوب می‌شود.

توسعه‌دهندگان کیشو اینو، آن را یک ارز فراتر از دیگر شت کوین‌ها و میم‌کوین‌های معمولی و یکی از بهترین شت کوین های 2024 معرفی کرده‌اند و جالب است بدانید در برخی از صرافی‌های معتبر نیز لیست شده است.

این ارز دیجیتالی در سال 2022 به عنوان یکی از بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال 2024 معرفی شد و با راه‌اندازی شماری از توکن‌های NFT وارد این حوزه شد. کیشو اینو همچنان برنامه‌های آینده‌نگرانه زیادی دارد و می‌خواهد کاربردهای بیشتری داشته باشد. با توجه به هدفمند بودن این ارز، باید گفت این ارز از برترین شت کوین های 2024 محسوب می‌شود.

ددی دوج (DaddyDoge)

بهترین شت کوین های 2024

یکی دیگر از بهترین شت کوین های 2024 ددی دوج است. این ارز دیجیتالی که در معرفی شت کوین های برتر در سال 2024 جایگاه خاصی دارد به عنوان یکی دیگر از اعضای پرشمار خانواده توکن‌های دوج کوین شناخته می‌شود. این ارز دیجیتالی نیز توسط ایلان ماسک حمایت و تبلیغ شده و این مسئله به رشد آن کمک کرده است.

ددی دوج یک نقشه راه نیز منتشر کرده که نشان می‌دهد این ارز در فاز چهارم و پایانی پروژه هدف دستیابی به مارکت کپ 1 میلیارد دلاری را دارد و همین مسئله سبب می‌شود یکی از شت کوین های آینده دار در سال 2024 باشد.

بهترین صرافی برای خرید شت کوین کدام است؟

تا اینجای کار شماری از بهترین شت کوین های 2024 را به شما معرفی کردیم اما شاید از خود بپرسید که بهترین صرافی شت کوین ها کدام است و از کجا می‌توانیم شت کوین‌ها را خریداری کنیم؟

این سوال، سوال بسیار به جایی است چراکه معمولا ارزهای دیجیتال برای لیست شدن در صرافی‌ها و عرضه توسط شرکت‌های معتبر معاملاتی، باید مارکت کپ نسبتا بالایی داشته باشند. از طرفی برخی صرافی‌های بزرگ و معتبر علاوه بر ارزش بازار، به مسائلی چون حجم معاملات، تعداد تراکنش‌ها، سرعت تراکنش‌ها، وایت پیپر و بسیاری از مسائل دیگری که شت کوین‌ها همگی در آن‌ها ضعیف هستند اهمیت می‌دهند.

این موضوع سبب می‌شود که بسیاری از بهترین شت کوین های 2024 در همه صرافی‌ها در دسترس نباشند. با این وجود در ادامه چند صرافی معتبر برای خرید شت کوین به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی چیست

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

صرافی بایننس (Binance)

بهترین شت کوین های 2024

این قانون را جایی رسما اعلام نکرده‌اند اما شما بدانید که اساسا صرافی بایننس برای هر کاری در دنیای کریپتو بهترین گزینه است. این یعنی بایننس بهترین صرافی شت کوین ها نیز محسوب می‌شود. اما با توجه به محدودیت‌های جدید بایننس برای معاملات ایرانی‌ها، شاید نتوانید برای خرید شت کوین‌ها از آن اقدام کنید. پس به دیگر گزینه‌های این لیست مراجعه کنید.

صرافی یونی سواپ (Uniswap)

بهترین شت کوین های 2024

اساسا صرافی‌های غیرمتمرکز محدودیت‌ها و پیچیدگی‌های کار با صرافی‌های متمرکز را ندارند، آنقدرها سخت‌گیر نیستند و به سادگی ارزهای نه‌چندان معتبر را برای معامله در اختیار شما قرار می‌دهند. تنها مشکل این صرافی‌ها کمی بحث امنیتی و سطح پایین معاملات و تراکنش‌ها است.

با این وجود یکی از بهترین صرافی شت کوین ها صرافی یونی سواپ است که برای معامله شت کوین گزینه مناسبی است. البته کار با یونی سواپ کمی پیچیده‌تر از دیگر صرافی‌هاست. این صرافی بر اساس بلاکچین اتریوم ساخته شده و از توکن‌های ERC-20 مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند. البته برای معامله در این صرافی شما به مقداری اتریوم نیاز دارید که ارز مرجع معاملاتی در این پلتفرم است.

صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap)

بهترین شت کوین های 2024
صرافی های خرید شت کوین

یکی دیگر از صرافی‌هایی که می‌توان از آن به عنوان بهترین صرافی برای خرید شت کوین یاد کرد، صرافی پنکیک سواپ است. این صرافی هم از جمله صرافی‌های غیرمتمرکز بوده که کار با آن کمی ساده‌تر از یونی سواپ است.

از آن‌جایی که بسیاری از شت کوین‌ها بر بستر شبکه اتریوم توسعه پیدا می‌کنند، پنکیک سواپ را بهترین صرافی شت کوین ها می‌دانند.

علاوه بر این پنکیک سواپ از توکن‌های شبکه بایننس یا استاندارد BEP-20 نیز پشتیبانی می‌کند که برخی از شت کوین‌های جدید بر بستر آن توسعه پیدا می‌کنند. با این اوصاف شما می‌توانید بهترین شت کوین های 2024 را در این صرافی معامله کنید. البته ارز مرجع این پلتفرم، بایننس کوین است و شما ابتدا باید مقادیری بایننس کوین در حساب خود داشته باشید.

صرافی نوبیتکس

بهترین شت کوین های 2024

اگر برای خرید شت کوین به دنبال یک صرافی ایرانی هستید، نوبیتکس یکی از بهترین گزینه‌ها است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید. این صرافی ایرانی مشکلات و ریسک‌های تحریم و محدودیت‌ها را ندارد و به عنوان یک صرافی ایرانی که با زبان فارسی کار می‌کند، کار با آن بسیار ساده است.

گرچه لیست شدن شت کوین‌ها در صرافی نوبیتکس ممکن است کمی دیرتر از صرافی‌های خارجی صورت بگیرد اما در مجموع باید این صرافی را از جمله بهترین صرافی شت کوین ها دانست.

سوالات متداول

کدام شت کوین را بخریم ؟

به طور دقیق نمی‌توانیم به شما توصیه کنیم که کدام شت کوین را بخرید، سرمایه گذاری روی شت کوین ها کار بسیار پرریسک و خطرناکی است و شما باید با آگاهی کامل و پذیرش خطرات اینکار را انجام دهید. ما در این مطلب سعی کردیم چند مورد مناسب برای سرمایه‌گذاری را معرفی کنیم اما در نهایت سرمایه‌گذاری روی هیچ شت کوینی را توصیه نمی‌کنیم.

بهترین صرافی شت کوین ها کدام است؟

در بین صرافی‌های خارجی متمرکز، بایننس بهترین گزینه برای خرید شت کوین است. در فهرست غیرمتمرکزها نیز می‌توانید به سراغ پنکیک سواپ و یونی سواپ بروید. در بین صرافی‌های ایرانی اما بهترین صرافی برای خرید شت کوین، صرافی نوبیتکس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین شت کوین های 2024 چیست؟ شما ترجیح می‌دهید روی کدام ارزها سرمایه‌گذاری کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر