coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش اقساطی BAC X3 Pro اعلام شد [+جدول و مشخصات]

شرایط فروش اقساطی BAC X3 Pro اعلام شد؛ طبق اعلام شرکت وارد‌کننده، عرضه اولیه این خودرو که در سال 1401 معرفی شده با هدف جلب نظر مخاطبان و تهیه راحت‌تر این خودرو، به صورت اقساطی خواهد بود.

خودرو BAC X3 Pro که در جهان به نام جیلی وژن X3 شناخته می‌شود یک کراس‌اوور چینی است که عرضه‌ آن در سال 2021 آغاز شد. امکانات ویژه‌ای که برای این خودرو تعبیه شده آن را به یک خودروی مدرن بدل کرده است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات کرمان موتور امروز 22 دی 1402

شرایط فروش اقساطی BAC X3 Pro

در طرح فروش اقساطی BAC X3 Pro شما می‌توانید این خودرو را با پیش‌پرداخت 500 میلیون تومان و بازپرداخت 12 ماهه از آن خود کنید.

خودرو پیش پرداخت مبلغ تسهیلات فاصله اقساط مدت اقساط مبلغ هر قسط مبلغ قسط آخر نرخ سود
500 میلیون تومان 500 میلیون تومان هر سه ماه یک چک 12 ماه 146 میلیون 1.458.054.808 ریال 26 درصد

مشخصات خودرو BAC X3 Pro

نقطه قوت این خودرو که احتمالا مورد توجه خریداران ایرانی قرار خواهد گرفت پیشرانه تنفس طبیعی آن است. BAC X3 Pro به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر 120 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده و گیربکس اتومات CVT آن که در خودروهای اقتصادی به‌کار می‌رود جلب توجه می‌کند.

با توجه به وزن 1.2 تنی، شتاب و کشش خوبی را عرضه می‌کند. این خودرو در هر صد کیلومتر 6.1 لیتر بنزین می‌سوزاند که با توجه به باک 50 لیتری آن می‌تواند 800 کیلومتر را طی کند. بعلاوه اینکه تجهیزات دیگری مانند سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، سیستم شروع به حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، سانروف، فرمان برقی، تریم چرمی کابین، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر 8 اینچی به‌همراه دوربین و سنسور پارک عقب مجهز شده که آن را به یک انتخاب مناسب بدل می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی شرایط فروش اقساطی BAC X3 Pro چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر