;
coinex

هواوی P70 احتمالا به تراشه Kirin 9000S مجهز خواهد شد

در حالی که همه مشتاقانه منتظر درز اطلاعاتی در رابطه با سری پرچمدار هواوی P70 هستند، افشاگری با سخاوتمندی تمام، جزئیاتی را درباره نمایشگر و تراشه این گوشی فاش کرد.

هوآوی این روزها در حال کار بر روی سری پرچمدار بعدی خود یعنی Huawei P70 است. اگرچه هنوز تاریخ عرضه یا مشخصات دقیق این گوشی مشخص نشده، اما افشاگرها دست به کار شده‌اند و در حال ارائه ایده‌ای کلی از آنچه که باید انتظار داشته باشیم، هستند. اکنون نیز گزارشی منتشر شده که به پردازنده احتمالی این گوشی اشاره می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نمایشگر و تراشه هواوی P70

به تازگی افشاگری به نام Smart Pikachu در شبکه اجتماعی ویبو پستی را منتشر کرده و مدعی شده که سری هواوی P70 با نمایشگرهای منحنی وارد بازار خواهند شد. با این حال، ممکن است که وضوح این نمایشگر برخلاف اکثر پرچمداران فعلی، به 2K نرسد و در عوض 1.5K باشد.

هواوی P70

این منبع اطلاعاتی می‌گوید که مدل پایه سری Huawei P70 به تراشه کایرین 9000S مجهز خواهد شد، یعنی همان چیزی که در سری پرچمدار Mate 60 وجود دارد. کایرین 9000S یک پردازنده هشت هسته‌ای با 1 هسته فوق قوی، 3 هسته قدرتمند و 4 هسته کم مصرف است که با پردازنده گرافیکی Mali-G710 MC10 جفت می‌شود.

همچنین یکی دیگر از افشاگران شبکه اجتماعی ویبو، Digital Chat Station، رندری را از پنل پشتی Huawei P70 به اشتراک گذاشته که اگر درست باشد، شاهد یک تغییر بزرگ در طراحی ماژول دوربین، نسبت به نسل قبلی یعنی Huawei P60 خواهیم بود.

هواوی P70
رندر هواوی P70

در این تصویر، یک مجموعه دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که داخل یک ماژول مستطیلی با لبه‌های گرد قرار گرفته‌اند. لنزها به صورت مثلثی چیده شده‌اند و نام تجاری XMAGE به‌طور برجسته روی ماژول حک شده است.

DCS معتقد است که این دستگاه دارای یک دوربین اصلی جدید با دیافراگم متغیر و یک دوربین پریسکوپ دوربرد خواهد بود. با این حال، متاسفانه هنوز جزئیاتی در رابطه با وضوح و کیفیت یا سنسورهای به کار رفته در این گوشی، در دست نیست.

در کل فراموش نکنید که هیچ یک از این اطلاعات به تایید شرکت سازنده نرسیده‌اند و همگی در حد شایعه و حدس و گمان هستند. هرچند که در بیشتر مواقع، این حدسیات درست از آب درمی‌آیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی و تراشه هواوی P70 چیست؟ آیا به نظر شما این سری گوشی های هواوی نیز مانند سری میت 60 موفق خواهد بود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر