coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی S24 سامسونگ 7 سال آپدیت نرم افزاری دریافت خواهد کرد

سری گلکسی S24 سامسونگ به مدت هفت سال آپدیت خواهد شد! سامسونگ در سری جدید گوشی‌های پرچمدار و پر طرفدار خود سنگ تمام گذاشته است.

در اکتبر سال گذشته، گوگل با گفتن اینکه گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 8 به‌روزرسانی‌های اندروید و امنیتی را تا 7 سال دریافت می‌کنند، همه را متعجب و سورپرایز کرد. هفت سال به‌روزرسانی، حتی از آپدیت‌های 5 ساله اپل برای آیفون و آیپد هم بیشتر است و به طور کلی این امر در بازار گوشی‌های هوشمند کاملا جدید محسوب می‌شود.

سامسونگ برخلاف گوگل و اپل، تا به امروز، تنها چهار سال گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی خود را در زمینه آپدیت ساپورت کرده است. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ به تقلید از گوگل قصد دارد 7 سال به‌روزرسانی را در اختیار کاربران گوشی‌های پرچمدار جدید خود یعنی سری گلکسی اس 24 قرار دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت هفت ساله برای سری گلکسی S24 سامسونگ

انتشار به‌روزرسانی در سری Galaxy S24 به مدت 7 سال، نه تنها باعث افزایش قابل توجه طول عمر این دستگاه‌ها می‌شود، بلکه احتمالا اندروید 14 (سیستم عامل این گوشی‌ها در زمان راه‌اندازی) را به اندروید 21 می‌رساند.

سری گلکسی S24 سامسونگ

البته هنوز مشخص نیست که این آپدیت فقط شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود یا بسته کامل رابط کاربری One UI، سیستم عامل اندروید و قابلیت‌های جدید را در برمی‌گیرد. اگر مورد دوم باشد که خیلی خوب و رضایت بخش است. همه چیز بهتر می‌شود اگر سامسونگ این برنامه هفت ساله را در گوشی‌های گلکسی اس 23 و زد فولد 5 نیز اجرا کند.

خوشبختانه تا زمان عرضه رسمی سری گلکسی اس 24 سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده و به احتمال زیاد رویداد معرفی در تاریخ 17 ژانویه برگزار خواهد شد. بنابراین تا چند روز دیگر از صحت این گفته‌ها و خبر دقیق برنامه‌های این شرکت برای به‌روزرسانی‌های بلند مدت آگاه خواهیم شد. در ادامه مروری بر مشخصات سری Samsung Galaxy S24 خواهیم داشت.

انتظار می‌رود که گوشی های جدید سامسونگ با صفحه نمایش آمولد 120 هرتزی وارد بازار شوند. اندازه این نمایشگر در مدل پایه 6.2 اینچ خواهد بود و این گوشی از وضوح تصویر فول‌اچ‌دی پلاس و تراشه اگزینوس 2400 (اسنپدراگون 8 نسل 3 در برخی مناطق) بهره خواهد بود. از سوی دیگر، گلکسی اس 24 پلاس با نمایشگر بزرگ‌تر 6.7 اینچی QHD+ و تراشه‌های مشابه به بازار عرضه خواهد شد.

هر دو گوشی از دوربین سه‌گانه (50 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل فوق عریض، 10 مگاپیکسل تله فوتو) و شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی برخوردار خواهند بود.

مدل دیگر این سری یعنی گلکسی S24 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+، سیستم دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدارگون 8 نسل 3 کوالکام، قلم S Pen و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 واتی خواهد بود.

از تشابهات این سه مدل می‌توان به پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از سامسونگ DeX اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره به روز رسانی هفت ساله سری گلکسی S24 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر