coinex
راهنمای خرید تکراتو

با این پانسمان‌های نانو تولید داخل خونریزی‌های ناشی از جراحات تا 91 درصد کاهش می‌یابد

یکی از شرکت‌ها فناوری داخلی موفق به تولیدهای پانسمان‌های نانو شده که می‌تواند خونریزی‌های ناشی از جراحات را تا 91 درصد کاهش دهد.

شرکت‌های فناوری داخلی پانسمان‌های نانو یی را تولید کرده‌اند که توانایی کنترل خونریزی‌های ناشی از جراحات را در زیر یک دقیقه ممکن می‌سازد. همچنین این محصول فناوری شده جدید می‌تواند خونریزی را تا 91 درصد کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: موفقیت دانشمندان ایرانی در تولید 2 داروی ضد بیماری‌های خود ایمنی و سرطان

ماندانا عسگری، مدیر اجرایی این شرکت فناوری، محصول جدید را محصول نانوکامپوزیتی پیشرفته‌ای عنوان کرد که می‌تواند به سرعت خونریزی شما را قطع کند. او در توضیحات این محصول افزود: «این محصولات شامل هموستاز استخوان، بانداژ هموستاز، هموستاز جاذب، تامپون بینی، تامپون دندان، پانسمان اولیه و ثانویه است که با همکاری یکی از شتاب‌دهنده‌ها در مسیر تجاری‌سازی قرار گرفته‌ است.»

او می گوید: «ین محصول ضمن برخورداری از قابلیت قطع مؤثر خونریزی در ضخامت‌های ماکرومتری، دارای ویژگی‌های زیست سازگاری و حفاظتی مناسب است و می‌تواند ضمن حفاظت از زخم به عنوان سدی در برابر ورود میکروب‌ها است و موجب حفظ رطوبت محل جراحت می‌شود.»

مدیر اجرایی شرکت فناوری در توضیح از دیگر قابلیت‌های این محصول به این اشاره کرد که این پانسمان‌ها به راحتی از محل جراحات جدا شده او در این باره گفت: «این پانسمان با استفاده از پپتیدها تولید شد و از فناوری نانو برای ساخت نانو فایبرهای پپتیدی استفاده شده است. استفاده از نانو فایبرهای پپتیدی در ساختار نانوکامپوزیت این محصول باعث شد پانسمانی با قابلیت استفاده از جراحاتی با هموستازی بالا به دست آید. این محصول کاهش میزان خونریزی تا ۹۱ درصد در مدت زمان کمتر از یک دقیقه را در پی دارد، ضمن آنکه دارای خواص زیست‌سازگاری بسیار مناسب است.»

عسگری در پایان ضمن اشاره به پانسمان جاذب یکی دیگر از محصولات این شرکت فناوری افزود: «اساس این محصول، الیاف پنبه است و ضخامت و پهنای آن‌ها با توجه به کاربری آن‌ها مانند زخم بستر، تامپون دندان، مناسب جهت جراحی‌های فک و صورت متفاوت است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پانسمان نانو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر