coinex
راهنمای خرید تکراتو

روزی چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم؟

این روز‌ها فعالیت‌های متعددی در اینستاگرام انجام می‌شود که هر کدام جنبه خاص خود را دارند از محتوا‌های تجاری و بیزینس گرفته تا محتوا‌های شخصی که در اکانتهای شخصی با اشتراک‌گذاری می‌شوند.

اما هر محتوا اینستاگرام که شامل پست و استوری می‌شود باید در تعداد اشتراک استوری و پست، حد مشخصی را رعایت کرده تا بتواند مخاطبان را جذب کند.

طبق آخرین بررسی‌ها جهت افزایش راندمان پیج، هر شخص حداکثر باید ١٠ بار در روز استوری اینستاگرام بگذارد تا مخاطب را به خوبی جذب کند.

به عنوان مثال اگر از امور روزانه خود در اینستاگرام استوری قرار می‌دهید کاربران مشتاق به مشاهده استوری‌های بعدی شده و آن‌ها را نیز نگاه می‌کنند در نتیجه قرار دادن استوری اینستاگرام با تعداد زیاد، امری مهم در افزایش بازده پیج لحاظ می‌شود.

مهم ترین عاملی که باعث افزایش بازدید پست و استوری های شما می شود تعداد دنبال کنندگان اکانت شماست که برای افزایش دنبال کنندگان میتوانید گزینه خرید فالوور اینستاگرام را امتحان کنید.

لازم به ذکر است شما می‌توانید در یک روز حتی ١٠٠ استوری یا پست در اینستاگرام قرار دهید اما این امر دور از منطق است و سبب کاهش کاربران پیج می‌شود. همچنین از آن جایی که کلیه استوری‌ها در یک فید جداگانه قرار می‌گیرند؛ اگر مخاطب شما زمان کافی جهت مشاهده نداشته و یا علاقه‌مند به این قبیل محتوا‌ها نباشد می‌تواند به‌راحتی از آن عبور کند.

ما قصد داریم شما را در اشتراک محتوا‌های مفید یاری کنیم و مخاطبان را در جهت افزایش فالوور سوق دهیم.

با این وجود تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید و از تعداد اشتراک پست و استوری اینستاگرام در روز مطلع شوید.

روزی چند استوری در اینستاگرام بگذاریم؟

روزی چند استوری در اینستاگرام بگذاریم؟

هیچ تعداد و البته روند خاصی جهت تعداد اشتراک استوری و پست در اینستاگرام وجود ندارد و کاربران اغلب به تعداد دلخواه در اینستاگرام استوری می‌گذارند. همچنین روند اشتراک استوری نباید به گونه‌ای باشد که در یک روز بیش‌تر از حد معمول استوری اشتراک‌گذاری شود و در روز بعد حتی یک استوری اشتراک‌گذاری نشود.

در‌واقع این امر باید متداوم و پیوسته باشد تا کارایی مربوطه را برای کاربران ایجاد کند.

استفاده از نکات مهمی که در ادامه بیان می‌کنیم، به شما این امکان را می‌دهد تا با نحوه اشتراک استوری‌های مفید و تعداد اشتراک استوری و پست آشنا شوید.

استفاده از محتوایی با ارزش افزوده

استوری انتخابی شما باید برای مخاطب ارزش داشته باشد و در دسته علایقه‌مندی‌های کاربران قرار بگیرد.

در‌واقع از محتوا‌هایی استفاده کنید که اطلاعات مفید و کاربردی در رابطه به شما و پیج در اختیار مخاطب قرار می‌دهد زیرا کاربران مشتاق به دانستن اطلاعات واقعی هستند و اغلب جذب این قبیل مسائل می‌شوند.

همچنین اگر دارای یک اکانت فروش و بیزینس هستید؛ حتماً از ماهیت کار خود برای فالوران شرح دهید با این کار کاربران را همانند یک دوست لحاظ کرده و ارتباط صمیمی‌تری با آن‌ها برقرار می‌کنید.

  1. عدم استفاده از تبلیغات بیش از حد

اگر کاربران شما اغلب درون پیج، محتوا‌های تبلیغی مشاهده کنند بدون شک بعد از یک بازه زمانی، پیج شما را ترک کرده زیرا گمان می‌کنند اکانت منظوره تبدیل به یک رابط فروش برای آن‌ها شده است و هیچ قابلیت دیگری ندارد.

همچنین این رسانه یک بستر مناسب جهت تعامل برای عموم است.

انجام تبلیغات سبب تضعیف شدن این هدف می‌شود و میان شما و کاربران فاصله ایجاد می‌کند به‌خصوص اگر اکانت شما جهت اشتراک امور روزمره لحاظ شود.

نا گفته نماند اگر افراد مدام روی فید شما کلیک کرده و نظاره‌گر تبلیغات باشند امکان دارد شما را آنفالو کنند.

جهت انجام تبلیغات می‌توانید از محتوا‌های سرگرم‌کننده استفاده کنید و ما بین تبلیغات آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

همچنین استوری‌های متعددی را با ربط دادن به یکدیگر، انتشار کرده و سپس تبلیغات را اشتراک‌گذاری کنید.

  1. استفاده از تجزیه و تحلیل استوری

تجزیه و تحلیل به شما می‌گوید که استوری شما در  چه مرحله‌ای قرار گرفته و به چه اندازه سبب جلب توجه فالوران شده است.

معمولاً بالا بودن تعداد استوری علاقه‌مندان زیادی ندارد، زیرا برای مخاطب تماشای خط‌های تیره کوچک در بالای صفحه امری جذاب و دیدنی نخواهد بود.

نکات متعددی در رابطه با تعداد اشتراک استوری و پست وجود دارد که در مطالب فوق به مهم‌ترین و البته کاربردی‌ترین آن‌ها اشاره شد.

قطعاً با استفاده از نکات بیان شده و اشتراک استوری به اندازه مناسب، تعداد کاربران خود را افزایش خواهید داد.

اگر قصد دارید تعداد لایک بیشتری برای پست های اینستاگرام تان دریافت کنید یکی از گزینه های مناسب خرید لایک اینستاگرام است که در مدت زمان کوتاهی باعث افزایش تعداد لایک پست های منتشر شده در اکانت شما خواهد شد.

قوانین اشتراک روزانه پست در اینستاگرام

قوانین اشتراک روزانه پست در اینستاگرام

همانطور که می‌دانید اینستاگرام هیچ محدودیتی در تعداد اشتراک استوری و پست برای شما ندارد و به تعداد دلخواه می‌توانید پست‌های مورد نظر را اشتراک‌گذاری کنید اما تعداد اشتراک پست در یک روز به محتوای پیج شما بستگی دارد و هرچه این اشتراک‌گذاری با برنامه مشخصی انجام شود؛ قطعاً تأثیرات مفیدی بر پیج شما خواهد داشت.

به‌عنوان مثال پیج‌های خبری همواره تعداد اشتراک استوری و پست زیادی دارند و خبر‌های متفاوت را جهت اطلاع عموم در قالب پست نمایان می‌کنند اما در مقابل برخی پیج‌های شخصی که صاحب پیج عکس و یا ویدیو‌های خود را در اینستاگرام قرار می‌دهد به ندرت یک پست به اشتراک می‌گذارند.

پس می‌توان نتیجه گرفت تعداد پست ارتباط مستقیمی با محتوای پیج دارد.

اگر شما دارای فعالیت گسترده‌ای در اینستاگرام هستید برای تعداد اشتراک استوری و پست، توصیه می‌شود در هفته دو الی سه پست را به اشتراک بگذارید.

البته اشتراک‌گذاری دو یا سه پست نیز نیازمند برنامه خاصی است و باید در ساعات مشخصی انجام شود.

هرگز فراموش نکنید پست‌های زیاد باید کیفیت مطلوبی نیز داشته باشند.

اگر توانایی تولید محتوای با کیفیت را ندارید، حجم تولیدات محتوا را کاهش داده و تمرکز خود را روی پست‌هایی با تعداد کمتر قرار دهید.

همچنین جهت اشتراک پست، از نحوه فعالیت رقبای خود غافل نشوید. نحوه اشتراک و البته تعداد پست پیج‌های برتر را بررسی کرده و در اشتراک پست‌های خود حتماً از آن ترفند‌ها استفاده کنید.

در اشتراک پست از مناسب‌تهای مختلف غافل نشوید زیرا اگر در مناسب‌تهایی که تعطیلات وجود دارد چند پست را به اشتراک بگذارید کاربران با دقت بیش‌تری آن‌ها مشاهده می‌کنند.

امروزه پست و استوری‌های زیادی در اینستاگرام منتشر می‌شوند که سبب پیشرفت پیج‌های متفاوت شده است و تعداد تعاملات را میان کاربران افزایش می‌دهند.

در حالت کلی می‌توان گفت در تعداد اشتراک استوری و پست، میانه‌رو باشید زیرا افراط یا تفریط در اشتراک نه تنها منجر به پیشرفت و توسعه شما نمی‌شود بلکه سبب کاهش تعداد فالوران نیز می‌شود.

همچنین اگر درحال حاضر اکانت اینستاگرام فعالی ندارید میتوانید با خرید پیج اینستاگرام این مشکل را نیز رفع کنید.

استفاده از یک الگوریتم مناسب در تعداد اشتراک استوری و پست، بدون شک به موفقیت شما کمک شایانی کرده و استفاده از نکات مذکور در توسعه و پیشرفت پیج شما نقش مؤثری ایجاد می‌کند.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر