coinex
راهنمای خرید تکراتو

معرفی سه اپ موفق ایرانی: برنامه دیجی کالا برای ایفون، بله و ایرانسل من ios

به لطف زندگی در دنیایی دیجیتالی، انجام امور کسالت‌باری نظیر خرید اینترنتی کالا و پرداخت قبوض خدماتی به راحتی و بدون اتلاف وقت از طریق نصب بله برای ایفون امکان‌پذیر است. این اپ کاربردی با انجام طیف وسیعی از امور زمان‌بر مالی و تجاری، کمک فراوانی به کاربران ایرانی جهت مدیریت بهتر زمان که باارزش‌ترین دارایی هر انسانی محسوب می‌شود، کرده است. اما اپ بله یگانه اپ پرطرفدار ایرانی برای خرید اینترنتی کالا نیست، دیجی کالا برای ios نیز شهرت فراوانی میان کاربران ایرانی دارد و رقیب سرسخت تمام مارکت پلیس‌های افقی و هیبریدی بازار ایران، چه سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ios باشد و چه برنامه بله برای ایفون بشمار می‌رود. شاید بپرسید علت شهرت فراگیر و فزاینده اپ‌های ایرانی بله، دیجی کالا و ایرانسل من چیست؟ برای دریافت پاسخ این پرسش و آشنایی با ویژگی‌ها و خدمات متمایز این سه اپ در این مطلب همراه ما باشید.

ایرانسل من؛ سوپر اپلیکیشن اختصاصی بزرگ‌ترین اپراتور دیتا در ایران

دومین اپراتور بزرگ ایران برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی خود سوپراپی اختصاصی با امکاناتی بی‌شمار طراحی کرده است: ایرانسل من برای ایفون با خدماتی بسیار گسترده در حوزه‌های مختلفی نظیر گردشگری، حمل و نقل، آموزشی، تجاری و خورد و خوراک، نقش چندین اپ اختصاصی مجزا در زمینه‌های مختلف را ایفا می‌کند. با دانلود ایرانسل من با لینک مستقیم ios می‌توانید از اسنپ سفارش غذا دهید، هتل و اقامتگاه برای خود در جاجیگا رزرو کنید و خریدی آسوده و مطمئن را از میان شمار زیادی از فروشگاه‌های پرطرفدار پوشاک و لوازم الکترونیکی در اسنپ شاپ تجربه نمایید.

معرفی بخش‌های مختلف سوپراپ ایرانسل من

سوپراپ ایرانسل من از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در ادامه با هرکدام آشنا خواهید شد.

صفحه اصلی سوپراپ ایرانسل من: در این صفحه سه بخش اصلی بسته‌های مکالمه و اینترنت فعال، محبوب‌ها و بازارگاه را خواهید دید. در بخش بسته‌های فعال که در قسمت فوقانی اپ قرار گرفته، اطلاعاتی از قبیل: شماره خط، نام مالک سیم‌کارت، شارژ باقیمانده (سیم‌کارت اعتباری)، جمع کارکرد (سیم‌کارت دائمی) و موجودی جیب جت درج شده است. بخش محبوب‌ها و بازارگاه به اپ‌های دیگری نظیر اسنپ و جاباما اختصاص یافته و برترین و پرکاربردترین خدمات آنلاین نظیر سفارش غذا، رزرو هتل و خرید اینترنتی کالاهایی نظیر پوشاک و لوازم برقی را در برگرفته است. بنابراین با دانلود ایرانسل من ios دیگر نیازی نیست فضای گوشی آیفون خود را با چندین اپ اختصاصی هدر دهید، کافی است ایرانسل من را نصب کنید تا به طیف وسیعی از خدمات مختلف اینترنتی در زمینه‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

بخش حساب من: این بخش که در سمت چپ نوار تحتانی صفحه اصلی قرار گرفته است، اطلاعات کاملی را درباره وضعیت مالی سیم‌کارت به شما نمایش می‌دهد. با دانلود ایرانسل من برای ایفون و ورود به این بخش می‌توانید وضعیت بسته‌های مکالمه و پیامکی فعال، حجم باقی‌مانده و غیره را مشاهده و اعتبار یا بسته‌های اینترنتی برای سیم‌کارت خود خریداری کنید. افزون بر این موارد، در این بخش و از طریق انتخاب بخش پروفایل می‌توانید به تنظیماتی از قبیل: رومینگ، مسدودسازی/رفع مسدودیت سیم‌کارت، افزایش سقف مجاز مصرف، فعال‌سازی/غیر فعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی، انتخاب گذرواژه جدید و غیره دسترسی داشته باشید.

بخش قبض موبایل: با دانلود ایرانسل من با لینک مستقیم برای آیفون و نصب این اپ به راحتی می‌توانید قبض سیم‌کارت دائمی خود را در چند ثانیه پرداخت کنید. کافی است دکمه قبض موبایل در نوار پایینی صفحه (کنار حساب من) را بفشارید تا وضعیت کارکرد، باقی‌مانده مصرف مجاز و بدهی سیم‌کارت شما نمایش داده شود.

بخش پیشنهادی: برای آگاهی از طرح‌های تشویقی و بسته‌های پیشنهادی ایرانسل باید پس از دانلود برنامه ایرانسل من برای ایفون و نصب این اپ به منوی تحتانی صفحه اصلی مراجعه و آیکون «پیشنهادی» را انتخاب کنید. در این بخش طرح‌هایی مختلف با تخفیف‌هایی مناسب برای مکالمه، پیامک، رومینگ و اینترنت ارائه شده است.

بخش خرید بسته: این بخش نیز همان‌طور که از نام آن مشخص است، به خرید بسته‌های مختلف مکالمه، اینترنت و پیامک اختصاص یافته است.

بخش جیب جت: سوپراپ ایرانسل من کیف پول اختصاصی خود را دارد که از طریق بخش جیب جت می‌توان آن را فعال کرد. جیب جت در حقیقت سرویس مالی ایرانسل است که برای خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت مستقیم قبوض خدماتی و خلافی خودرو/موتورسیکلت و واریز مبلغ به سایت هواداری طراحی شده است.

بخش تنظیمات کلی: برای دسترسی به این بخش باید سه خط افقی را که در بخش فوقانی و راست صفحه تعبیه شده است، بفشارید. در این بخش برخی کدهای دستوری، آموزش‌های ویدئویی و تنظیمات بصری نظیر حالت شب گنجانده شده است.

نصب ایرانسل من برای ایفون

برای دانلود ایرانسل من برای ios باید به بازارچه سیبچه مراجعه کنید و پس از دانلود و ثبت دستگاه خود در این بازارچه آیفون، اقدام به نصب برنامه ایرانسل من کنید. همان‌طور که می‌دانید اپ‌های ایرانی در اپ‌استور به علت تحریم‌های اپل حضور ندارند و برای نصب این اپ‌ها باید از طریق اپ استورهایی نظیر سیبچه اقدام کرد. سیبچه با دریافت هزینه حق اشتراک ثبت دستگاه شما در سرویس ادهوک، دسترسی پیوسته شما به اپ‌های ایرانی را تضمین و بهره‌وری از تمام ظرفیت‌های گوشی‌های آیفون را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین برای دانلود ایرانسل من برای ایفون با لینک مستقیم باید بازارچه سیبچه را روی گوشی خود نصب کنید و سپس اپ ایرانسل من را در این بازارچه جستجو و دانلود نمایید.

نسخه وب ایرانسل من ایفون

برای کسانی که تمایل به دانلود اپ ایرانسل من برای ایفون ندارند، می‌توانند از طریق نسخه وب ایرانسل من ایفون به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند. اما باید توجه داشت که تجربه کاربری اپ ایرانسل من روان‌تر از وب ایرانسل بوده و دسترسی بدان سریع‌تر است.

ایرانسل من نسخه قدیمی ios

در آخرین نسخه سوپراپ ایرانسل من شاهد خدمات بی‌شماری هستیم که ایرانسل من نسخه قدیمی ios فاقد آن‌هاست. بنابراین چنانچه از نسخه قدیمی ایرانسل من برای ایفون استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود که اپ خود را به آخرین نسخه ایرانسل من به‌روزرسانی کنید.

نحوه ورود به سایت ایرانسل من

چنانچه تمایلی به دانلود برنامه ایرانسل من برای آیفون ندارید و قصد دارید از طریق نسخه وب ایرانسل من به خدمات این اپراتور دسترسی داشته باشید، باید از طریق مرورگر سافاری خود وارد آدرس my.irancell.ir شوید و از منوی تحتانی صفحه گزینه اکسپورت را انتخاب کنید و دکمه افزودن به صفحه خانه گوشی (Add To Home Screen) را بفشارید.

پیامرسان بانکی بله؛ ابزاری ارتباطی و دستیار امور مالی

بیش از ۱۶ میلیون کاربر فعال و ده‌ها ابزار مختلف برای دریافت خدمات اینترنتی گوناگون دارد: برنامه بله برای ایفون جزء برترین و پرطرفدارترین پیامرسان‌های ایرانی محسوب می‌شود. این اپلیکیشن صرفاً ابزاری برای برقراری تماس صوتی و تصویری نیست، بلکه اپی است بانکی جهت انجام عملیات بانکی و مدیریت امور مالی. بله با ارائه طیف وسیعی از ابزارهای ارتباطی و مالی توانسته نیاز کاربران خود را از نصب چندین اپ مختلف برطرف و همانند مارکت پلیسی بزرگ، دسترسی به مجموعه‌ی بزرگی از کسب و کارهایی نوپا و فروشگاه‌هایی خوش‌نام را برای کاربران خود فراهم کند. در ادامه این بخش با برخی خدمات بی‌شمار پیامرسان بله آشنا خواهید شد.

بخش پیامرسان: در بخش پیامرسان برنامه بله برای ایفون قادرید انواع مختلفی از پیام‌های چندرسانه‌ای، از عکس و فایل صوتی گرفته تا متن و ویدئو کلیپ را برای مخاطبان خود ارسال کنید. انتشار وضعیت (استوری)، عضویت در گروه‌ها و کانال‌های آموزشی مختلف و برقراری تماس صوتی و تصویری از امکاناتی است که با نصب بله برای ایفون از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

بخش خدمات بانکی: بله پیام‌رسانی بانکی است و به بانک ملی ایران تعلق دارد. از این رو بخش زیادی از خدمات این اپ به امور بانکی اختصاص یافته است. بنابراین با دانلود برنامه بله برای اپل برای ایفون قادر خواهید بود عملیات بانکی مختلفی نظیر دریافت موجودی و صورت‌حساب، کارت به کارت در چت، خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض مختلف خدماتی، کمک به مؤسسات نیکوکاری و دریافت آنی پیام‌های تراکنشی بانک ملی را در هر مکان و زمانی انجام دهید.

بخش فروشگاهی: بله همانند مارکت پلیسی بزرگ، برترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور را در صفحه فروشگاهی خود گردهم آورده است تا فرآیند انجام خریدی امن و آسان از طریق این اپ برای ایرانیان فراهم گردد. در حقیقت نرم افزار بله برای ایفون بستری است برای کسب و کارها و بازاری بزرگ به وسعت ۱۶ میلیون کاربر و ۱۳ هزار فروشگاه مختلف. فروشگاه‌های این اپ براساس اجناسی که می‌فروشند، در دسته‌بندی‌های گوناگونی تفکیک شده‌ و برخی نیز در کانال‌هایی مختلف در بخش پیامرسان مشغول به ارائه‌ی خدمات فروشگاهی هستند. بنابراین با دانلود بله برای آیفون و نصب این اپ، نه‌تنها از مزیت خدمات بانکی بله برخوردار خواهید شد، بلکه به بازاری بزرگ متشکل از هزاران فروشنده دسترسی خواهید داشت.

دیگر خدمات بله: علاوه بر موارد مذکور، خدماتی از قبیل: ارسال کارت هدیه (انتقال پول به روشی جذاب و در پاکت هدیه)، درخواست پول در چت و جمع سپاری مالی جهت جمع‌آوری اعانه برای اهداف خیرخواهانه در برنامه بله برای گوشی ایفون ارائه شده و با دانلود اپلیکیشن بله در دسترس کاربران است.

دانلود برنامه بله برای ایفون

دانلود برنامه بله برای ایفون

برای دانلود برنامه بله برای ایفون نیز باید بازارچه سیبچه را دانلود و نصب کنید و از طریق فیلد جستجوی اپ سیبچه اقدام به نصب پیام‌رسان بله کنید. سیبچه با ثبت دستگاه آیفون کاربران خود در پنل ادهوک اقدام به دور زدن تحریم‌های اپل برای نصب اپ‌های ایرانی کرده و دسترسی پیوسته و مداومی را برای کاربران گوشی‌های اپل به اپ‌های ایرانی فراهم می‌کند. بنابراین دانلود برنامه بله ایفون مستلزم نصب سیبچه و خرید اشتراک ماهانه سیبچه است.

نسخه وب بله برای ایفون

چنانچه تمایلی به دانلود برنامه بله برای ایفون و نصب این برنامه ندارید، می‌توانید از طریق ورود به نسخه وب بله برای ایفون به راحتی از مزایای این اپ استفاده کنید. البته باید گفت که نسخه وب این برنامه فاقد برخی مزایای اپلیکیشن بله ایفون است و دسترسی بدان صرفاً از طریق مرورگر آیفون و آدرس: https://web.bale.ai امکان‌پذیر است.

اپ دیجی کالا؛ اپلیکیشن اختصاصی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران

با بیش از ۹ میلیون کالای مختلف و ۳۰۰ هزار فروشنده از سراسر کشور، دیجی کالا بدون هیچ تردیدی بزرگ‌ترین برنامه خرید اینترنتی گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود. با دانلود دیجی کالا آیفون می‌توانید انواع و اقسام کالاهای گوناگون، از پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا ابزارآلات فنی و تجهیزات الکترونیکی را خریداری کنید و از خریدی امن و مطمئن لذت ببرید. طبق گزارش ارائه شده در سال ۱۴۰۲، روزانه بیش از ۹۰۰ هزار کالا در این شرکت پردازش می‌شوند و بیش از ۴۰ میلیون بازدیدکننده از طریق دانلود دیجی کالا برای ایفون از این بازار رنگارنگ اینترنتی بازدید می‌کنند. دیجی کالا مارکت پلیسی است هیبریدی با مجموعه بزرگی متشکل از کالاهایی که خود عرضه می‌کند و کالاهایی که تأمین‌کنندگان مختلف برای عرضه در این اپ کاربردی برای فروش ارائه می‌دهند. بنابراین با نصب دیجی کالا برای ایفون نه‌تنها به میلیون‌ها کالای رنگارنگ انبار این اپ دسترسی خواهید داشت، بلکه امکان خرید مستقیم از فروشندگی‌ها و نمایندگی‌های بااعتبار و مجاز کالاهایی مختلف نیز برای شما وجود خواهد داشت.

امکانات اپلیکیشن دیجی کالا

برنامه دیجی کالا برای ایفون به گونه‌ای طراحی شده که کاربران در هنگام استفاده از این اپ دچار سردرگمی نشوند. این اپ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هرکدام به خوبی از یکدیگر تفکیک شده‌ و در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. در ادامه با بخش‌های مختلف دیجی کالا برای ios آشنا خواهید شد.

دیجی‌کالا جت: این بخش به خرید سریع و اینترنتی اقلام خوراکی موردنیاز برای خانه اختصاص داده شده است. از طریق دانلود مستقیم دیجی کالا برای ایفون و مراجعه به این بخش می‌توانید از نزدیک‌ترین فروشگاه‌های اطراف خود، مواد خوراکی مختلفی نظیر میوه، سبزیجات، نان، شیرینی، آجیل، آبمیوه و بستنی را خریداری کرده و در ظرف زمانی حدود ۳۰ دقیقه تحویل بگیرید. امکان خرید سریع کالاهای سوپرمارکتی از هایپرمارکت‌های اطراف محل زندگی شما نیز در بخش دیجی‌کالا جت وجود دارد.

دریافت وام: چنانچه قصد دارید کالایی را خریداری کنید، اما پول کافی در حساب بانکی خود ندارید، با دانلود دیجی کالا برای آیفون و مراجعه به بخش دریافت وام می‌توانید نسبت به دریافت وام دیجی پی اقدام کنید. دریافت وام دیجی پی تا سقف ۵۰ میلیون امکان‌پذیر بوده ولی مستلزم ارائه چک صیادی بنفش یا سفته دیجیتال است.

معرفی سه اپ موفق ایرانی

پیندو: این بخش محل ارائه خدماتی مختلف و بازار آنلاین خرید و فروش بی‌واسطه کالاهای نو با قیمتی رقابتی است. مانند دیوار برای ایفون، پیندو نیز پلتفرمی کاربر محور برای ثبت آگهی و فروش بی‌واسطه کالاهاست و برای دیده شدن بیش‌تر آگهی‌های خود به دیجی کالا تکیه و با این شرکت همکاری می‌کند.

دیجی استایل: خرید پوشاکی باکیفیت از طریق دانلود برنامه دیجی کالا با لینک مستقیم و مراجعه به این بخش برای عاشقان مُد فراهم شده است. در دیجی استایل انواع پوشاک مردانه و زنانه با برندهایی خوش‌نام و کیفیتی مثال‌زدنی برای فروش عرضه شده است.

کالاهای بومی و محلی: این بخش محل عرضه و فروش کالاهایی بومی و صنایع دستی مردمان نقاط مختلف کشور است. بنابراین اگر تصمیم دارید فرشی دست‌باف یا صنایع دست‌ساز بومی را از اقوام مختلف ایرانی خریداری کنید، این بخش همان جایی است که پس از نصب دیجی کالا ایفون باید بدان مراجعه کنید.

دیجی کالا مهر: برای انجام فعالیت‌های بشردوستانه و کمک به مؤسسات خیریه می‌توانید پس از دانلود نرم افزار دیجی کالا برای ایفون به بخش دیجی کالا مهر مراجعه و کمک‌های خیرخواهانه خود را در قالب وجه نقد یا خرید کالاهایی گوناگون برای مردم مناطق محروم ارائه کنید.

دیجی کلاب: این بخش دنیای رنگارنگی از فعالیت‌هایی گوناگون است: از بازی و دریافت جوایز گرفته تا شرکت در قرعه‌کشی و خرید اشتراک دیجی پلاس، دیجی کلاب را می‌توان شهربازی اپ دیجی کالا نامید. اینجا جایی است که می‌توانید امتیازهای خود را پس از خرید دریافت کرده و با شرکت در قرعه‌کشی‌هایی مختلف به جوایزی گوناگون تبدیل کنید. با دانلود برنامه دیجی کالا برای ایفون و مراجعه به این بخش می‌توانید در بازی‌هایی نظیر چرخ و بخت، دیجی پلی، لاکی باکس و باریستا شرکت کنید و برنده جوایز گوناگونی شوید.

آموزش نصب دیجی کالا در ایفون

امکان دانلود برنامه دیجی کالا با لینک مستقیم برای ios از اپ استور وجود دارد: کافی است وارد اپ استور شده و عبارت «Diktionary» را جستجو کنید تا دانلود دیجی کالا برای ایفون از اپ استور آغاز گردد. شاید بپرسید چرا دیکیشنری؟ این نوع نام‌گذاری راهکاری برای دور زدن تحریم‌های اپل توسط دلوپرهای ایرانی است. البته شما می‌توانید با خرید اشتراک ماهانه سیبچه اپلیکیشن دیجی کالا برای آیفون را همراه با دیگر اپ‌های ایرانی به راحتی دانلود و نصب کنید.

وب دیجی کالا برای ایفون

برای کسانی که تمایلی به دانلود اپلیکیشن دیجی کالا برای ایفون ندارند، وب دیجی کالا برای ایفون راهکاری است که بدون نصب این اپ، از امکانات دیجی کالا روی مرورگر خود بهره‌مند گردند. برای این کار کافی است مرورگر گوشی آیفون خود را باز کرده و دیجی کالا را جستجو کنید. سپس دکمه ورود در بخش فوقانی سمت چپ تصویر را بفشارید و نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید. توصیه می‌شود برای بهره‌وری کامل از امکانات دیجی کالا اقدام به نصب رایگان دیجی کالا برای ایفون کنید تا تمهیدات امنیتی این اپ نظیر ورود بایومتریک با حسگر اثر انگشت برای شما فعال گردد.

کلام آخر

اپ‌های ایرانی از چند سال قبل تاکنون دستخوش تحولاتی چشم‌گیر شده و پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در بخش‌های مختلفی نظیر رابط کاربری و امنیت تجربه کرده‌اند. این اپ‌های کاربردی با انجام امور مختلف، به ابزارهای جایگزین‌ناپذیری برای تجربه یک زندگی مرفه و آسوده تبدیل شده و نقش مؤثری را در تسهیل انجام عملیات مختلف بانکی و تجاری ایفا کرده‌اند. دیجی کالا، بله و ایرانسل نیز سه اپ پرطرفدار و کارآمدی هستند که هرکدام بر ارائه خدمات در حوزه مختلفی تأکید داشته و با شناسایی دقیق نیازهای جامعه و تکیه بر هوش و تعهد نیروی انسانی متخصص خود توانسته‌اند خدماتی رضایت‌بخش را به ایرانیان ارائه کنند و به الگوهای موفقی برای دنباله‌روی دیگر اپ‌های ایرانی مبدل گردند.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر