coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی ریلمی نوت 50 اعلام شد [+ جزئیات رم و حافظه]

تاریخ معرفی ریلمی نوت 50 رسما توسط این شرکت اعلام شد. هرچند انتظار می‌رفت این محصول به زودی در اندونزی عرضه شود، این برند اعلام کرده محصولاتش در اواخر همین ماه در فیلیپین معرفی خواهند شد.

تاریخ رونمایی Realme Note 50 در فیلیپین 23 ژانویه اعلام شده است. تیزر رسمی این گوشی نشان می‌دهد که این دستگاه در رنگ‌های سیاه و آبی قابل دسترس خواهد بود. البته در روز گذشته هم تصاویر واقعی ریلمی نوت 50 به همراه ویدیوی آنباکس آن منتشر شد. در ادامه به بررسی شایعات و اطلاعات درز کرده در خصوص این دستگاه می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی ریلمی نوت 50 اعلام شد [+ جزئیات رم و حافظه]

گوشی ریلمی نوت 50 طراحی آشنا و شناخته شده‌ای دارد که نشان می‌دهد ممکن است نسخه ری‌برند شده‌ی گوشی جذاب ریلمی C51 در بازارهای جهانی باشد. این فرض با مشخصات فاش شده از این گوشی مورد انتظار همخوانی دارد.

انتظار می‌رود نوت 50 از یک صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+، رفرش ریت 90Hz و تا 560 نیت روشنایی برخوردار باشد. این گوشی با سیستم عامل Realme UI T-based Android 13 اجرا خواهد شد و احتمالا سنسور اثر انگشت آن در کنار گوشی بر روی دکمه پاور قرار دارد.

قلب تپنده دستگاه چیپست Unisoc T612 بوده که با 4 گیگابایت رم و ظرفیت ذخیره‌سازی تا 128 گیگابایت همراهی می‌شود. منبع تغذیه گوشی یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی خواهد بود.

تاریخ معرفی ریلمی نوت 50 اعلام شد [+ جزئیات رم و حافظه]

این دستگاه احتمالاً دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه موجود نیست.

احتمالا همراه این محصول، گوشی ریلمی نوت 1 نیز معرفی شود. این گوشی میان رده دارای یک صفحه نمایش OLED FHD+ 120Hz 6.67 اینچی، چیپست Dimensity 7050، باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی، دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و دوربین‌های پشتی سه گانه 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت، لازم به ذکر است که برای تائید یا رد این اطلاعات، می‌بایست تا تاریخ معرفی ریلمی نوت 50 صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این محصول ریلمی چیست؟ به نظر شما این گوشی می‌تواند فروش خوبی در جهان داشته باشد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر