coinex
راهنمای خرید تکراتو

کیت دوربین شیائومی 14 اولترا گواهی 3C را دریافت کرد [+ مشخصات دوربین و باتری]

کیت دوربین شیائومی 14 اولترا درست مانند کیت عکاسی شیائومی 13 اولترا، گوشی شما را به یک دوربین حرفه‌ای و با کیفیت تبدیل می‌کند. این دستگاه جانبی لذت عکاسی با موبایل را دو چندان خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی پرچمدار Xiaomi 14 Ultra در بازار چین است. اکنون پیش از هر گونه اعلام رسمی، کیت دوربین بی‌سیمی که احتمالا در کنار این دستگاه ارائه می‌شود، در مرجع صدور گواهی 3C ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی 3C کیت دوربین شیائومی 14 اولترا

گوشی پرچمدار و رده بالا Xiaomi 14 Ultra در اواخر سه ماهه اول سال 2024 وارد بازار خواهد شد. حال با قرار گرفتن کیت دوربین بی‌سیم شیائومی در پلتفرم 3C، احتمال داده می‌شود که این دستگاه جانبی در کنار این گوشی هوشمند عرضه شود.

کیت دوربین شیائومی 14 اولترا
گواهی 3C کیت دوربین شیائومی 14 اولترا

این ابزار جانبی با شماره مدل 2402CPS69C (ارقام ابتدایی به تاریخ رونمایی در فوریه 2024 اشاره دارند)، با فناوری لنز شیائومی ساخته خواهد شد و وظیفه آن کمک به بهبود تجربه عکاسی با شیائومی 14 Ultra خواهد بود.

طبق آنچه که در گواهی 3C لیست شده، کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا فاقد آداپتور بوده و از شارژ 5 ولتی و باتری 1500 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. بنابراین این کیت می‌تواند به عنوان یک باتری خارجی نیز عمل کند.

اگر به یاد داشته باشید نسل قبلی این گوشی، یعنی شیائومی 13 اولترا نیز با کیت دوربین بی‌سیم وارد بازار شد. این کیت شامل یک قاب، یک حلقه آداپتور 67 میلی‌متری، یک دسته دوربین با دکمه شاتر داخلی و یک پوشش لنز می‌شد.

این دستگاه جانبی که از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کرد، با قیمت 799 یوان (تقریباً معادل 111 دلار آمریکا) به فروش رفت. البته این ابزار، منحصر به مدل اولترا نبود و با سایر گوشی‌های هوسمند شیائومی نیز سازگاری داشت.

کیت دوربین شیائومی 14 اولترا

بنابراین می‌توانیم انتظار یک محدوده قیمتی مشابه را برای نسخه جدید این دستگاه داشته باشیم. متاسفانه در سال گذشته، کیت عکاسی شیائومی 13 اولترا به بازارهای خارج از چین ارسال نشد و هنوز هم مشخص نیست که کیت دوربین Xiaomi 14 Ultra به بازار جهانی عرضه خواهد شد یا خیر. البته از آنجایی که شیائومی 14 اولترا در سطح جهانی (مانند هند) نیز معرفی می‌شود، این امکان وجود دارد که کیت دوربین هم به همراه آن وارد بازار جهانی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره کیت دوربین شیائومی 14 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر