coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان تحویل 11 هزار دنا پلاس ارتقایافته اعلام شد

خریداران دنا پلاس مدتی است که در انتظار تحویل خودروهای خود هستند و بارها نسبت به تأخیر خودروساز اعتراض کرده‌اند. حال زمان تحویل 11 هزار دنا پلاس به خریداران اعلام شده است.

شرکت ایران خودرو مدتی می‌شود که به تعهدات خود در تحویل خودرو دنا پلاس به مشتریان حاضر در سامانه یکپارچه عمل نمی‌کند. بزرگترین خودروساز ایران علت این تأخیر در تحویل را به سیستم جدید قفل خودرو ربط داده و گفته است که برای این کار باید مجوز سازمان استاندارد را دریافت می‌کردیم. حال این سازمان مجوز لازم را صادر کرده و بدین ترتیب زمان تحویل 11 هزار دنا پلاس نیز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: 7 خودرو ژاپنی لوکس به سامانه یکپارچه اضافه شد؛ برندهای محبوب تویوتا و نیسان

زمان تحویل 11 هزار دنا پلاس مشخص شد

احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی، به اتفاق هیئت همراه، ضمن بازدید از ایران‌خودرو، در جریان وضعیت شماره‌گذاری و تحویل دناپلاس، محصولی که روز گذشته مجوز شماره‌گذاری آن توسط سازمان استاندارد صادر شد، قرار گرفت.

زمان تحویل 11 هزار دنا پلاس مشخص شد

مدیران ایران‌خودرو در این بازدید اعلام کردند که خودروهای مذکور پیش‌تر در سامانه یکپارچه به فروش رسیده‌اند، اما به دلیل تغییر در سیستم قفل خودرو با هدف ارتقای سیستم ایمنی که نیاز به اخذ تاییدیه جدید از سوی سازمان استاندارد داشت، به دلیل زمان‌بر بودن فرایند صحه‌گذاری، تحویل‌شان به تعویق افتاده بود. همچنین اعلام شد که با صدور تاییدیه روز گذشته از سوی سازمان استاندارد، این خودروها ظرف ۱۵ روز به مشتریان از قبل تعیین شده و با قیمت مصوب پیشین تحویل داده خواهد شد.

رییس سازمان تعزیرات نیز پس از توضیحات مدیران ایران خودرو درباره مدت زمان مورد نیاز برای تحویل خودروهای مذکور، تاکید کرد:

در ۱۵ روز آینده بازدید مجددی از پارکینگ‌ها به عمل خواهد آمد تا نسبت به فرایند تحویل تمامی خودروها و رضایت مشتریان نظارت لازم صورت گیرد.

اصانلو اظهار امیدواری کرد، با ازسرگیری توزیع و تحویل دناپلاس درکنار روند عرضه سایر محصولات، میزان شکایات مردمی هم کاهش یابد.

گفتنی است، در راستای ارتقای رضایتمندی مشتریان، پروژه بهبود ایمنی قفل در محصول دناپلاس از آذرماه به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

دید/اه شما درخصوص تأخیر ایران خودرو در تحویل خودروهای دنا پلاس چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر