coinex
راهنمای خرید تکراتو

محدودیت زبانی هوش مصنوعی سری گلکسی S24 ؛ چه زبان‌هایی پشتیبانی می‌شوند؟

پس از مدت‌ها انتظار و شنیدن شایعه‌های زیاد بالاخره از پرچمداران سامسونگ مبتنی بر One UI 6.1 رونمایی شد. اما چیزی که در اخبار منتشر شده جلب توجه می‌کند، محدودیت زبانی هوش مصنوعی است که علیرغم طراحی توسط مدل‌های زبان بزرگ در سری گلکسی S24 وجود دارد.

این ابزارهای هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهند که از طریق ترجمه زنده با مردم به زبان‌های دیگر ارتباط برقرار کنند؛ ضبط‌های صوتی را رونویسی کرده و اسناد را قالب‌بندی و خلاصه کنند.  با همه‌ی این احوال این قابلیت‌ها از تعداد زبان‌های کمی پشتیبانی می‌کند که در ادامه به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: سری گلکسی S24 برای اولین بار تصاویر HDR را به اینستاگرام، اسنپ‌چت، تیک‌تاک و واتساپ می‌آورد

محدودیت زبانی هوش مصنوعی سری گلکسی S24

مولد جستجو که شامل پاسخ‌های عمیق و جستجوی مکالمه می‌شود، در 127 کشور به جز اروپا و استرالیا و هفت زبان انگلیسی، هندی، اسپانیایی، پرتغالی، اندونزیایی، ژاپنی و کره‌ای اجرا خواهند

بعلاوه ترجمه زنده در تماس‌های تلفنی، مترجم و ضبط صدا نیز از زبان‌های چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، ایالات متحده)، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی، تایلندی، ویتنامی پشتیبانی می‌کنند.

بخش یادداشت یا Note Assist که با همه‌ی زبان‌های زنده‌ی دنیا در اختیار شما قرار دارد با تراز کردن حروف و اصلاح شکل حروف به زبان‌های کره‌ای، چینی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، انگلیسی، هنگ‌کنگی و تایوانی به راحتی کارهای شما را انجام خواهد داد. جالب اینکه در نوت‌برداری (یادداشت) فاصله گذاری مساوی بین کلمه‌ها  نیز به هنگام نوشتن در زبان‌های کره‌ای، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی و انگلیسی اجرا اعمال می‌شود.

همچنین Straghten نیز با تمامی زبان‌ها در دسترس کاربر خواهد بود. علاوه بر این عملکرد برچسب بلندگو برای ضبط صدا به زبان های کره ای و انگلیسی پشتیبانی می‌شود.

ترجمه گفتگوی در لحظه نیز برای پیام‌های سامسونگ، پیام‌های گوگل، چت گوگل، کاکائو تاک، واتس‌اپ، سیگنال، اینستاگرام، پیام‌های زنده و تانگو با زبان‌های چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، ایالات متحده)، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی ، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی، تایلندی، ویتنامی فعال و در اختیار کاربر خواهد بود.

اینکه سامسونگ بعدا از زبان‌های بیشتری پشتیبانی کند به گوگل بستگی دارد؛ چراکه قابلیت‌های هوش مصنوعی محاوره‌ای به شدت به زبان بزرگ گوگل وابسته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌‌ی محدودیت زبانی هوش مصنوعی که در سری گلکسی S24 وجود دارد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر