;
coinex

سری گلکسی S24 برای اولین بار تصاویر HDR را به اینستاگرام، اسنپ‌چت، تیک‌تاک و واتساپ می‌آورد

اخبار هیجان‌انگیز پیرامون سری گلکسی S24 تمامی ندارند و این بار باز هم سامسونگ ما را سورپرایز کرده است. حالا شما می‌توانید از تصاویر HDR در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده کنید.

سامسونگ دیروز از سری گلکسی اس 24 با تمرکز بر هوش مصنوعی رونمایی کرد. بخش زیادی از رویداد معرفی دیروز، به شرح قابلیت‌های پیشرفته دوربین و عکس‌برداری این گوشی‌ها اختصاص یافته بود.

برخی از این ویژگی‌ها به گونه‌ای هستند که برای استفاده از آنها می‌توانید مستقیماً از طریق برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید. این بدان معناست که دیگر لزومی به عکسبرداری جداگانه با دوربین سامسونگ و سپس مراجعه به اینستاگرام و انتخاب آن از گالری نیست؛ در عوض شما می‌توانید مستقیما از دوربین اینستاگرام استفاده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپلود عکس‌های HDR با سری گلکسی S24 در اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی

یکی از ویژگی‌هایی که سری گلکسی اس 24 برای اولین بار در تاریخ صنعت گوشی‌های هوشمند به بازار آورده است، توانایی حفظ کیفیت تصاویر در برنامه‌های اجتماعی شخص ثالث مانند اینستاگرام است.

پای تصاویر HDR تنها به اینستاگرام باز نشده بلکه سامسونگ کاری کرده که کیفیت تصاویر در برنامه‌هایی مانند واتساپ، تیک تاک و اسنپ چت هم افت نداشته باشد. یعنی هنگام انتخاب تصاویر از گالری، عکس ها در حالت سوپر HDR نمایش داده میشوند و شا میتوانید آنها را با رزولوشن کامل به اشتراک بگذارید.

قابلیت Super HDR به لطف تراشه‌های سریع و قدرتمند به کار رفته در سری پرچمدار Galaxy S24، جزئیات بیشتری را در هایلایت‌ها و سایه‌ها به ثبت می‌رساند و حتی پیش از فشردن دکمه شاتر، پیش نمایش دقیقی را از نتیجه عکس به کاربران نشان می‌دهد.

سری گلکسی اس 24 سامسونگ اولین گوشی‌هایی است که عکس‌های HDR را به اینستاگرام می‌آوردند و از آن هم بهتر این است که برخی از قابلیت‌ها مانند عکاسی در شب (Nightography) و تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی، در برنامه‌های شخص ثالث نیز در دسترس خواهند بود. یعنی حالا به لطف همکاری سامسونگ و اینستاگرام، می‌توان به طور مستقیم از طریق برنامه اجتماعی به قابلیت‌های کامل دوربین گلکسی اس 24 دسترسی داشت.

علاوه بر این، شما می‌توانید در اینستاگرام از عکس‌های متحرک خود استوری ایجاد کنید. البته شایان ذکر است که برخی از ابزارهای خاص مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Instant Slow-mo ،Edit Suggestion و ویرایش Generative تنها از طریق برنامه اصلی دوربین در دسترس خواهند بود.

با این حال، همان قابلیت‌های محدود هم به اینفلوئنسرها کمک خواهد کرد که کیفیت پست‌های خود در اینستاگرام و اسنپ چت را ارتقا دهند. متاسفانه هنوز مشخص نیست که این ویژگی جدید به پرچمداران قبلی سامسونگ یا سایر دستگاه‌های گلکسی اضافه خواهد شد یا خیر؛ اما چندان هم بعید نیست و ممکن است که در آینده شاهد چنین اتفاقی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری گلکسی S24 و قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری HDR در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر