coinex
راهنمای خرید تکراتو

آغاز واریز وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان ؛ حساب خود را چک کنید

وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان از امروز برای 32 هزار نفر از بازنشستگان واریز شد. مبلغ وام بازنشستگان نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

امروز 28 دی 1402 وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان به حساب درخواست‌کنندگان که 32 هزار نفر هستند، واریز شد. این ششمین دوره واریز بازنشستگان است که تاکنون پرداخت شده و مبلغ آن نیز نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. این وام توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت شده که جهت رفاه حال بازنشستگان عزیز و برخورداری از خدمات مالی بی دردسر برای این افراد در نظر گرفته شده است. ضمناً بازنشستگان می‌توانند برای کسب اطلاعات نسبت به پرداخت وام خود به درگاه اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: افزایش سهمیه وام ازدواج تا 120 هزار مورد؛ سهمیه وام فرزندآوری چقدر افزایش یافت؟

واریز وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان آغاز شد

جعفر امیرآبادی زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص واریز وام بازنشستگان 1402 اظهار داشت: «واریز نوبت ششم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۳۲هزار نفر از بازنشستگان کشوری ️نتایج مشمولان دریافت این تسهیلات در نوبت‌های ۵، ۶ و ۷ در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-urgent-loan قابل مشاهده است.»

واریز وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان آغاز شد

وی یادآور شد:

وام ضروری بازنشستگان کشوری یکی از خدمات رفاهی و تسهیلات مالی صندوق بازنشستگی کشوری است که در راستای بهبود معیشت بازنشستگان، به مبلغ ۳۰ میلیون تومان و با اقساط ۳۶ ماهه، با کارمزد 4 درصد به صورت اولویت‌بندی به حساب واجدین شرایط واریز می‌شود.

مبلغ وام بازنشستگان در سال 1401، 15 میلیون تومان بود و امسال با افزایش 2 برابری به 30 میلیون تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

دبدگاه شما درخصوص واریز وام بازنشستگان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر