coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرداخت وام مسکن 350 میلیونی آغاز شد

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد طرح پرداخت وام مسکن 350 میلیونی برای ساخت مسکن روستایی آغاز شده است.

ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از افزایش تسهیلات ساخت مسکن خبر داد. او اعلام کرد طرح پرداخت وام مسکن 350 میلیون نومانی با نرخ سود 5 درصد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: 32 میلیون ایرانی بیمه رایگان دریافت می کنند

نوروزی ضمن اشاره به افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی و همکاری با بانک مرکزی در باره وام 350 میلیونی با سود 5 درصدی گفت: سقف این تسهیلات قبلا 200 میلیون تومان بود و الان در شهر‌های زیر 25 هزار نفر تسهیلات ساخت مسکن روستایی به 350 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

نوروزی افزود: اتفاق مثبت دیگری که افتاد این است که قبلا تسهیلات مسکن شهری در شهر‌های بزرگ بیشتر بود، در شهر‌های کوچک کمتر و عددش هم در نهایت 450 میلیون بود که این عدد به 550میلیون تومان برای تمام شهرها افزایش پیدا کرد.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پرداخت وام جدید مسکن روستایی آغاز شده و الان مردم در روستا‌ها و شهر‌های زیر 25 هزار نفر می‌توانند تسهیلات 350 میلیون تومانی را دریافت کنند، افزود: تاکنون حدود 373 هزار فقره وام مسکن روستایی پرداخت شده و یا در حال پرداخت است که یک بخشی از آن هم وام 350 میلیونی است.

نوروزی گفت: پرداخت وام 550 میلیونی شهری هم عملیاتی شده، دستورالعملش ابلاغ شده و قرارداد‌های جدیدی که منعقد می‌شود، 550 میلیون تومانی است و قرارداد‌هایی که قبلا منعقد شده بود به صورت متمم‌، در حال عملیاتی شدن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی وام مسکن 350 میلیونی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر