coinex
راهنمای خرید تکراتو

مایکروسافت دسترسی به هوش مصنوعی کوپایلت (Copilot) را گسترش می‌دهد

بخش آموزش مایکروسافت ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای مدارس معرفی کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت آمریکایی قصد دارد هوش مصنوعی کوپایلت (Copilot) خود را گسترش دهد.

مایکروسافت دسترسی به هوش مصنوعی کوپایلت (Copilot) خود را گسترش می‌دهد؛ بر همین اساس ابزارهای جدیدی از جمله یک برنامه همکاری به نام Loop و یک مربی خواندن که هر دو مبتنی بر هوش مصنوعی هستند را معرفی کرده است. هدف این ابزار بهبود تجربیات یادگیری برای دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: سرقت اسناد مایکروسافت توسط هکرهای روسی ؛ هک ایمیل مدیران مایکروسافت

از اول ژانویه 2024، دانش‌آموزان و معلمان بیشتری که پیش‌تر از خدمات رایگان Microsoft استفاده می‌کردند، می‌توانند از این پس از Copilot استفاده کنند. البته موسساتی مانند دانشگاه هنگ کنگ و دانشگاه منچستر در حال حاضر مشغول استفاده از این ابزار هستند. در همین راستا مایکروسافت دریافت Copilot را برای مدارس مختلف آسان‌تر کرده است.

از مارس 2024، Loop که یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است بخشی از برنامه‌های مایکروسافت 365 خواهد شد. این برنامه با هدف کمک به دانش‌آموزان و معلمان برای همکاری با یکدیگر در پروژه‌ها به روشی جدید طراحی شده است.

مربی خواندن ابزاری است که از هوش مصنوعی مولد بوده که به افراد کمک می‌کند تا خوانندگان بهتری شوند. این ابزار با سطح هر فرد تنظیم می‌شود، داستانی پویا ایجاد می‌کند و بازخوردی را در مورد اینکه چقدر خوب مطالعه می‌کند، ارائه می‌دهد.

معلمانی که از Microsoft Teams for Education و Microsoft Reflect استفاده می‌کنند نیز، ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی دریافت خواهند کرد. این ویژگی‌ها، که در اواخر امسال ارائه می‌شوند، به معلمان کمک می‌کنند تا در زمان صرفه‌جویی کنند و به روشی که مناسب هر دانش‌آموز باشد، به آنها تعلیم دهند.

مایکروسافت همچنین ادعا می‌کند که نحوه استفاده ایمن از این ابزارهای هوش مصنوعی به معلمان و دانش آموزان آموزش داده می‌شود بر همین اساس هوش مصنوعی مسیر یادگیری مربیان را نیز در Microsoft Learn ایجاد کرده تا آنها را راهنمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هوش مصنوعی کوپایلت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر