;
coinex

10 گوشی برتر سه هفته اخیر معرفی شدند

به تازگی 10 گوشی برتر سه هفته اخیر معرفی شده‌اند در این جدول سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با اختلاف از رقیبان خود پیشی گرفته و جیگاه اول را از آن خود کرده است.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا که از زمان معرفی عنوان ترندترین گوشی را از ابتدای سال برای خود کرده، اکنون که عرضه رسمی آن آغاز شده با اختلاف از رقیبان خود پیشی گرفته و تاکنون پرطرفدارترین گوشی بازار عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت گوشی امروز 2 بهمن 1402 ؛ گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو

گلکسی اس 24 وانیلی نیز جایگاه دوم را از آن خود کرده است اما با وجود اینکه انتظار می‌رفت گلکسی اس 24 پلاس، با وجود ویژگی های منحصر به فردش جایگاه خوبی میان کاربران پیدا کند اما اکنون اعلام شده که باید به رتبه هفتم بسنده کند.

Redmi Note 13 Pro آخرین جایگاه را به خود اختصاص می‌دهد و برادر Poco X6 Pro خود را به جایگاه چهارم می‌برد.

پس از آن  Redmi Note 13 Pro+ و Galaxy S23 Ultra به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. Redmi Note 13 وانیلی در جایگاه هشتم قرار دارد، با این وجود گلکسی A54 به رتبه نهم سقوط می‌کند

آیفون 15 پرو مکس اپل با کنار گذاشتن پوکو ایکس 6 و ردمی 13 سی در جایگاه آخر جدول این هفته قرار گرفت. باید دید هفته آینده آنها موفق خواهند شد راه خود را به نمودار بیابند یا خیر. اما به نظر می‌رسد سه گانه گلکسی اس 24 برای مدت زیادی در صدر این جدول باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر