;
coinex

گوشی های اقتصادی موتورولا موتو G24 و موتو G04 معرفی شدند [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه موتورولا موتو G24 و موتو G04 با طراحی جذاب و مشخصات قابل قبول و رضایت‌بخش، رسما وارد بازار اروپا شدند.

شرکت موتورولا به تازگی از دو گوشی هوشمند جدید از سری اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه G در بازار اروپا رونمایی کرده است. این دو گوشی Moto G04 و Moto G24 نام دارند و پیش از این در مراجع صدور گواهی‌های مختلفی ظاهر شده‌اند. در ادامه به بررسی مسخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی‌های جدید موتورولا می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات موتورولا موتو G24 و موتو G04

میان این دو گوشی اقتصادی و ارزان قیمت، موتو جی 24 بر موتو G04 برتری دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 537 نیت است.

این دستگاه با ضخامت 7.99 میلی‌متر و وزن 180 گرم از تراشه هلیو G85 مدیاتک قدرت می‌گیرد که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. کاربران می‌توانند در صورت تمایل، میزان رم و حافظه داخلی را از طریق اسلات کارت حافظه microSD (تا 1 ترابایت) و گزینه رم مجازی (تا 8 گیگابایت) افزایش دهند.

در پنل پشتی Moto G24 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED قرار گرفته و در پنل جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)، اسکنر اثر انگشت در لبه کناری، رابط کاربری My UX مبتنی بر سیستم‌ عامل اندروید 14، بلوتوث 5.0 و گواهی IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

حال که مفصل به شرح مشخصات موتورولا موتو جی 24 پرداختیم نوبت به Moto G04 می‌رسد. این گوشی با اینکه یک محصول مقرون‌به‌صرفه است اما درست مانند Moto G24، از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی برخوردار است که نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح اچ‌دی پلاس را ارائه می‌دهد. این دو گوشی از نظر طراحی کاملا مشابه به نظر می‌رسند، با این حال، موتورولا برای کاهش قیمت، یک سری تغییرات جزئی و کوچک را در مشخصات موتو G04 اعمال کرده است.

این گوشی در بخش سخت افزار به تراشه یونیساک T606 مجهز شده و از 4 گیگابایت رم (قابل ارتقا با 4 یا 8 گیگابایت رم مجازی) و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ضخامت و وزن این دستگاه به ترتیب برابر 7.99 میلی‌متر و 180 گرم است.

وظیفه تامین انرژی بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ استاندارد 10 واتی است و تنظیمات دوربین نیز شامل یک دوربین 16 مگاپیکسلی، یک فلاش LED و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می‌شود. سایر مشخصات قابل توجه موتو G04 عبارتند از جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos)، گواهی IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، اسکنر اثر انگشت جانبی، رابط کاربری My UX مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و بلوتوث 5.1.

رنگبندی موتو G04 شامل مشکی، سبز، آبی و نارنجی می‌شود. در مقابل، موتورولا موتو G24 در رنگ‌های سبز، بنفش، آبی و ذغالی به بازار عرضه می‌شود. قیمت موتو G04 برابر 119 یورو (تقریبا معادل 129 دلار آمریکا) است، در حالی که موتو G24 با قیمت 129 یورو (تقریبا معادل 140 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

هر دو گوشی هوشمند در حال حاضر برای خرید در اروپا در دسترس هستند و قرار است که به زودی و طی چند هفته آینده، در مناطق دیگر (آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه) نیز عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی های اقتصادی موتورولا موتو G24 و موتو G04 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر