;
coinex

گوشی تاشوی Razr Plus موتورولا هم مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه خواهند شد

جین چن، رئیس بخش گوشی‌های هوشمند لنوو، در ویبو اعلام کرده است که در سال آینده، گوشی تاشوی Razr Plus موتورولا با توان پردازشی کافی برای اجرای وظایف مرتبط با هوش مصنوعی به بازار خواهند آمد. این توانایی می‌تواند نمایانگر پیشرفت این گوشی در سال ۲۰۲۴ با استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد.

پیش‌بینی می‌شود که گوشی تاشوی Razr Plus موتورولا قابلیت حفظ نمایشگر خارجی 3.6 اینچی Ultra View از مدل Razor 40 Ultra را دارد. این نمایشگر Quick View خارجی به اندازه‌ای کاربردی است که شاید شما بتوانید گوشی خود را در حالت تاشده طولانی‌مدت حفظ کنید و تنها از صفحه خارجی استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: دادگاه عالی چین شرکت علی بابا را به سوء‌استفاده از موقعیت فراگیر متهم کرد

گوشی تاشو اولین بار توسط موتورولا با نمایشگر خارجی معرفی شد و این ویژگی پس از آن توسط گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 ادامه پیدا کرد.

ریزر پلاس 2023 از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 Plus نسل 1 برخوردار است. اگرچه برای انجام کامل وظایف هوش مصنوعی در نسخه‌های آینده، نیاز به پردازنده‌ای قوی‌تر مانند اسنپدراگون 8 نسل 3 وجود دارد.

انتظار می‌رود که موتورولا ویژگی‌های کنونی گوشی تاشوی ریزر پلاس 2023 را برای نسخه آتی حفظ نماید. این شامل نمایشگر OLED 6.9 اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 165 هرتز، همچنین 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. در حال حاضر، قیمت گوشی موتورولا ریزر پلاس 2023 حدود 1000 دلار برای بازارهای خارج از چین تعیین شده و در رنگ‌های مختلف از جمله مشکی، آبی، قرمز و گلبهی در دسترس قرار دارند.

جین اعلام کرده است که ویژگی‌های سفارشی هوش مصنوعی لنوو به صورت جامع بر روی تمام مدل‌های پرچمدار موتورولا، دستگاه‌های میان‌رده سری موتو G و نسخه آتی گوشی تاشوی ریزر پلاس در سال 2024 پیاده‌سازی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این افزودن هوش مصنوعی و استفاده از پردازنده جدید چه تأثیری بر روی قیمت گوشی‌های موتورولا خواهد داشت.

احتمالاً موتورولا تنها شرکتی نیست که در راستای افزودن ویژگی‌های هوش مصنوعی به گوشی‌های تاشوی سال آینده قدم می‌گذارد. زیرا سامسونگ نیز قصد دارد این ویژگی‌ها را به مدل‌های گلکسی S24 و گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 اضافه نماید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ویژگی‌های گوشی تاشوی Razr Plus موتورولا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر