;
coinex

قابلیت Photos Stack در برنامه گوگل فوتوز دستگاه‌های اندرویدی فعال خواهد شد

Google Photos که هرگز فرصتی را برای تحت تأثیر قرار دادن کاربران با ویژگی‌های جدید از دست نمی‌دهد؛ اکنون قابلیت Photos Stack برای کاربران اندرویدی فعال می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های مشابه را در یک پوشه داخل تلفن هوشمند خود قرار دهند.

این ویژگی از نوامبر سال گذشته بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اپل فعال شده است و اکنون کاربران اندرویدی نیز می‌توانند  از این ویژگی جدید و در عین حال مفید لذت ببرند. Photos Stack Future به کاربر این امکان را می دهد تا گالری خود را خلوت کنند و عکس های مشابه را زیر یک تصویر کوچک گروه بندی کنند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ از گلکسی رینگ خود رونمایی کرد

ویژگی Photos Stack را می‌توان به راحتی با رفتن به تنظیمات عکس‌ها، تنظیمات برگزیده، پوشه عکس‌های مشابه فعال کرد. در غیر این صورت، برنامه Google Photos از شما می‌خواهد که پس از بروزرسانی برنامه از فروشگاه Play، این ویژگی را از طریق یک پنجره بازشو فعال کنید. پس از فعال شدن، عکس‌های گروه‌بندی‌شده به‌عنوان یک پوشه با یک تصویر کوچک در نمای شبکه ظاهر می‌شوند. همچنین می‌توان این پوشه را با یک نماد در گوشه سمت راست بالای تصویر کوچک شناسایی کرد.

مانند عکس‌های پشت سر هم در Google Photos، ویژگی جدید Photo Stack نیز یک تصویر کوچک با یک نماد خاص در بالا، گوشه سمت راست بالا برای متمایز کردن آن نشان می‌دهد. با باز کردن پوشه عکس‌ها، کاربران می‌توانند تمام تصاویر را در یک نوار از چپ به راست ببینند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند گزینه برتر را انتخاب کنند، تصاویر ناخواسته را حذف کنند یا تصاویر خاصی را برای حذف انتخاب کنند.

شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید کل پوشه یا فقط انتخاب برتر را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. به علاوه کسانی که نمی‌خواهند از این ویژگی استفاده کنند می‌توانند با مراجعه به قسمت تنظیمات و با انتخاب گزینه”Unstack photos آن را خاموش کنند. با این وجود باید اشاره کرد که ممکن است انتشار قابلیت Photo Stacks چند روز طول بکشد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر