;
coinex

کروم از ویژگی‌های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد رونمایی می‌کند

گوگل که همیشه برای استفاده از هوش مصنوعی در محصولات و خدمات خود سنگ تمام می‌گذارد، اکنون ویژگی های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد را به کروم افزوده است.

از زمان راه‌اندازی Gemini، این غول جستجو به طور فعال ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به محصولات خود از جمله Chrome، Android و غیره اضافه کرده است. گوگل علاوه بر به‌روزرسانی مبتنی بر رابط کاربری، چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی را به کاربران کروم ارائه می‌کند. گوگل کروم در آخرین نسخه خود (M121) سه ویژگی آزمایشی هوش مصنوعی مولد را عرضه خواهد کرد. کاربران مکینتاش و رایانه‌های شخصی ویندوزی در ایالات متحده به این ویژگی‌ها دسترسی دارند .

بیشتر بخوانید: لیست احتمالی گوشی‌های گلکسی که آپدیت One UI 6.1 را دریافت می‌کنند، منتشر شد

به‌روزرسانی جدید، همراه با افزایش تجربه مرور یکپارچه، قدرت هوش مصنوعی مرورگر را نیز افزایش می‌دهد. اولین ویژگی جدید، Tab Organizer، به طور خودکار برگه‌های باز شما را گروه‌بندی کرده و تجربه مرور را ساده‌تر می‌کند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید و در این فرآیند چندین برگه را باز کرده‌اید، این ویژگی به شما کمک می‌کند تا همه تب‌های مربوط به جستجوی تلفن هوشمند را در یک برگه گروه‌بندی کنید. از زمان آغاز فعالیت ویژگی Tab Groups در سال گذشته، هیچ تغییر عمده‌ای در این ویژگی ایجاد نشده است. به نظر می‌رسد ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مولد ویژگی Tab Group فعلی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

ویژگی دوم به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از مدل انتشار متن به تصویر، تم‌های سفارشی را با هوش مصنوعی ایجاد کنند. از تولید والپیپرها تا تم‌های سفارشی، گوگل سخت تلاش کرده است تا قدرت هوش مصنوعی کروم را تقویت کند. در ایالات متحده با رفتن به پنل کناری «Customize Chrome»، روی «Change theme» و سپس «Create with AI» کلیک کنید. کاربران می‌توانند جزئیات اضافی مانند سبک انیمیشن را اضافه و بین حالت‌های مختلف صحنه، انتخاب کنند. کاربران همچنین می توانند از عکس‌های آپلود شده برای ایجاد یک تم جدید استفاده کنند.

در نهایت ویژگی «به من کمک کن بنویسم»، به کاربران در تهیه پیش‌نویس محتوا در وب با متن پیشنهادی کمک می‌کند. این ویژگی که قرار است در ماه آینده عرضه شود به کاربران اجازه می‌دهد روی یک کادر متنی یا فیلد در هر سایتی کلیک راست کرده و «Help me write» را انتخاب کنند. پس از آن با ارائه متن پیشنهادی و انجام کارهایی مانند گذاشتن نظرات، پاسخ‌گویی به پاسخ‌ها، یا سوالات ساده‌تر و کاربرپسندتر، کار را برای شما ساده‌تر خواهد کرد.

انتظار می‌رود ادغام هوش مصنوعی و ML، در سال آینده پیشرفت‌های بیشتری را برای کروم به همراه داشته باشد. ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی نه تنها عملکرد مرورگر کروم را بهبود می‌بخشد، بلکه توانایی سفارشی‌سازی را نیز افزایش می‌دهد.

کاربران با مراجعه به بخش «تنظیمات» و پس از آن ورود به قسمت «هوش مصنوعی تجربی» می‌توانند این ویژگی‌ها را فعال کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ویژگی های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد کروم چیست؟ لطفا  نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر