;
coinex

هواوی Nova Y72 به عنوان نسخه گلوبال هواوی Enjoy 70 وارد بازار جهانی خواهد شد

هواوی Enjoy 70 به احتمال زیاد در بازار جهانی با نام هواوی Nova Y72 فروخته خواهد شد. این دو گوشی در طراحی و شکل ظاهری با یکدیگر مو نمی‌زنند، مثل سیبی که از وسط نصف شده باشد.

به تازگی در وب‌سایت شرکت هوآوی در آفریقای جنوبی، یک گوشی هوشمند به نام هواوی نوا Y72 با برچسب “به زودی” قرار گرفته است. طبق آنچه که از ظاهر و شمایل این گوشی برمی‌آید، این احتمال داده می‌شود که یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی هواوی اینجوی 70 (معرفی شده در دسامبر سال گذشته در چین) باشد. اما از نظر فنی این گوشی جانشین Nova Y71 در بازار بین‌المللی خواهد بود. در ادامه مروری بر مشخصات احتمالی این گوشی خواهیم داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی هواوی Nova Y72

همان‌طور که گفته شد، هواوی نوا Y72 در بسیاری از جنبه‌ها، به خصوص طراحی، با Enjoy 70 شباهت زیادی دارد. برای مثال، در پنل پشتی این گوشی نیز یک ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار گرفته و در جلو هم یک بریدگی U شکل و یک دکمه اختصاصی X برای دسترسی سریع به برنامه‌ها به کار گرفته شده است.

هواوی Nova Y72

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات هواوی Nova Y72 فاش نشده اما بر اساس مشخصات همتای چینی آن، می‌توان انتظار یک نمایشگر ۶.۷۵ اینچی اچ‌دی پلاس (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل) با نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتز را داشت.

به احتمال زیاد در بخش سخت افزار این گوشی از تراشه Kirin 710A (یک پردازنده سه ساله که فقط از شبکه اتصالی 4G پشتیبانی می‌کند) استفاده خواهد شد که کمی ناامیدکننده است.

اما نکته مثبت، باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است که در Enjoy 70 نیز به کار رفته بود. همچنین انتظار می‌رود که تنظیمات دوربین بین دو گوشی یکسان باشد و بر این مبنا، داخل ماژول یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک لنز ثانویه قرار گیرد. گفته می‌شود که این گوشی با رابط کاربری سفارشی EMUI هواوی وارد بازار خواهد شد.

هواوی نوا Y72 در وب‌سایت هواوی، در رنگ‌های سبز و مشکی با قیمت اولیه 4999 راند (تقریبا معادل 265 دلار) قرار گرفته است. پیکربندی‌های مختلف دستگاه هنوز فاش نشده، اما به زودی جزئیات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که هواوی برای خریداران این گوشی، یک هدیه رایگان به ارزش 1798 راند (یک چراغ و هدفون گردنی) را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی های هواوی Enjoy 70 و هواوی Nova Y72 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر