;
coinex

گوشی ریلمی GT Neo 6 با تراشه اسنپدراگون و 24 گیگابایت رم به بازار می‌آید

گوشی ریلمی GT Neo 6 نه تنها به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز می‌شود بلکه از مقدار قابل توجهی رم نیز برخوردار خواهد بود.

در فوریه سال گذشته ریلمی از گوشی پرچمدار Realme GT Neo 5 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی کرد. اکنون این برند در حال کار بر روی جانشین آن با نام Realme GT Neo 6 است. در این چند ماه اخیر، شایعات پخش شده، برخی از جزئیات مربوط به Neo 6 را فاش کرده‌اند. امروز نیز افشاگری به نام Smart Pikachu اطلاعاتی را درباره میزان رم این گوشی منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی ریلمی GT Neo 6

گزارش‌های پیشین حاکی از آن بودند که ریلمی جی تی نئو 6 ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند با اسنپدراگون 8 نسل 2 در بازار چین خواهد بود. حدس زده می‌شود که این دستگاه با قیمت اولیه 2000 یوان (معادل 280 دلار) وارد بازار شود. این مسئله به GT Neo 6 شانس رقابت با سایر گوشی‌های پرچمدار (با تراشه SD8G2) مانند ردمی K70، آیکو نئو 9، آنر 90 GT و وان پلاس Ace 3 را می‌دهد.

گوشی ریلمی GT Neo 6

حال طبق گفته Smart Pikachu، ریلمی قصد دارد که با استفاده از رم 24 گیگابایتی در این گوشی، احتمال پیروزی خود در مقابل سایر پرچمداران بازار را دو برابر کند. طبق اطلاعات موجود در گزارش‌های دیگر، ریلمی GT نئو 6 دارای یک پنل اولد با وضوح 1.5K و یک قاب میانی فلزی بادوام خواهد بود. متاسفانه جزئیات دیگری درباره مشخصات این گوشی فاش نشده، اما همین میزان اطلاعات هم کافی است که بدانیم با چه محصول تمام عیار و شاهکاری روبرو هستیم.

گذشته از این لاین پرطرفدار ریلمی، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه سری گوشی‌های هوشمند Realme 12 Pro در بازار جهانی است. طبق گزارش‌ها، ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس به ترتیب با چیپست‌های اسنپدراگون 6 نسل 1 و اسنپدراگون 7s نسل 2 در تاریخ 29 ژانویه به بازار عرضه خواهند شد.

ریلمی هنوز تاریخ عرضه سری ریلمی 12 پرو را برای بازار چین اعلام نکرده است؛ اما گفته می‌شود که GT Neo 6 در ماه آینده و پس از آن 12 پرو در ماه فوریه وارد بازار چین خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی GT Neo 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایرانم میاد یا فقط مال بازار چینه

    پاسخ