;
coinex

خرید و فروش کارت خوان های معاف از مالیات ؛ نتیجه طرح‌های مالیاتی

افزایش تعرفه مالیات باعث ظهور شغل کاذب دیگری شد. خرید و فروش کارت خوان های بدون جواز و معاف از مالیات منبع درآمد جدیدی برای دلالان شده است.

پرداخت مالیات به دغدغه اصلی صاحبین مشاغل تبدیل شده است. مالیات های سنگینی که برای مشاغل در نظر گرفته شده باعث شده منبع درآمد جدیدی برای دلالان ایجاد شود. خرید و فروش کارت خوان های بدون مالیات شغل کاذب این روزهاست.

بیشتر بخوانید: افزایش وام مسکن محرومین ؛ 400 میلیون تومان با معرفی‌نامه

 

با یک جستجوی ساده می‌توانید انبوهی از آگهی هایی را مشاهده کنید که در آن خرید و فروش کارت خوان ها را تبلیغ می‌کند. کارت خوان هایی که قرار است شما را از پرداخت مالیات معاف کند از 350 هزار تومان تا 35 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در تبلیغات این قبیل  آگهی ها آمده که این کارت خوان ها ویژه پزشکان، طلافروشان، ابزارفروشان و سایر مشاغل است. به نظر می‌رسد که کلاه برداران مشاغلی که باید مالیات های سنگین  بپردازند را هدف قرار داده اند.

به هر حال باید بدانید که این کارت خوان ها جواز ندارند و برای شما دردسر ایجاد می‌کند.

در سایر کشور ها از جمله ایالت متحده، کانادا، انگلستان و استرالیا نیز اصناف باید مالیات بپردازند اما نبود نظارت های لازم و مالیات های سنگین در کشور با مشکلات جدیدی همراه شده است. باید دید در آینده چه اقداماتی برای رفع مشکلات بوجود آمده صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خرید و فروش کارت خوان های معاف از مالیات چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر