coinex
راهنمای خرید تکراتو

روش جدید استعلام کارت و سند مالکیت وسیله نقلیه ؛ کاملاً غیرحضوری

مهدی سید هاشمی مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد روش جدیدی برای استعلام کارت و سند مالکیت وسیله نقلیه به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که روش جدیدی در نرم افزار پلیس من و سامانه سخا  فراهم شده تا مشترکین بتوانند به صورت غیرحضوری استعلام کارت و سند مالکیت وسیال نقلیه خود را بگیرند.

بیشتر بخوانید: فروش خودروهای چینی در سامانه یکپارچه ویژه متقاضیان جدید [+زمان ثبت‌نام]

هاشمی در این باره می‌گوید:« از این پس استعلام کارت خودرو و موتورسیکلت به سامانه سخا اضافه شده و هموطنان می‌توانند با دریافت بارکد پستی از زمان ارسال و تحویل کارت وسیله نقلیه خود مطلع شوند.»

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا ادامه داد:« با توجه به اینکه کارت خودرو و موتور سیکلت در زمان فرآیند تعویض پلاک توسط مراکز تعویض پلاک اخذ می‌شود، مالکان وسایل نقلیه تا زمان دریافت کارت جدید به عنوان سندی که مالکیت وسیله نقلیه را اثبات کند، همواره پیگیر و دغدغه‌ مند هستند. از این رو کارشناسان این شرکت همواره در تلاش‌ اند تا بسترهای غیر حضوری خدمات را برای خدمت رسانی بهتر و سریع‌تر فراهم سازند.»

او در پایان افزود:« در نرم افزار پلیس من نیز استعلام سند مالکیت و کارت خودرو به صورت همزمان قابل انجام است و در آینده‌ای نزدیک استعلام و پیگیری سند موتورسیکلت نیز به این نرم افزار اضافه خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره روش جدید استعلام کارت و سند مالکیت وسیله نقلیه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر