coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان بهمن 1402 [+جزئیات]

شرکت سایپا، شرایط فروش اقساطی وانت نیسان بهمن 1402 را اعلام کرد. ثبت‌نام در این طرح ویژه نیسان وانت تک سوز آپشنال بوده و از امروز آغاز شده است.

شرکت سایپا با ارسال بخشنامه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی وانت نیسان بهمن 1402 را اعلام کرد. در این بخشنامه ذکر شده است که فروش فوری اعتباری وانت نیسان آپشنال تک‌سوز از امروز بکشنبه، 8 بهمن 1402 آغاز شده و متقاضیان می‌بایست برای ثبت‌نام در طرح باید به وب‌سایت فروش سایپا مراجعه کنند. همچنین مانند اکثریت طرح‌های فروش اقساطی، مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت نیز برای این طرح درنظر گرفته شده است. در ادامه با جزئیات کامل طرح همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: فروش فوق العاده کوییک GXR-L با ترمز ESC ویژه بهمن 1402

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان بهمن 1402

به اطلاع نمایندگی‌های فروش سایپا می‌رساند که فروش وانت نیسان زامیاد با شرایط اقساطی 36 ماهه آغاز شده است. ثبت‌نام در این طرح فروش از امروز آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

این طرح فقط مختص به نیسان آبی تک‌سوز آپشنال است و متقاضیان باید مبلغ 288 میلیون و 865 هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت به سایپا پرداخت کرده و مابغی بهای خودرو را نیز با بازپرداخت 36 ماهه پرداخت کنند.

متقاضیان مجموعاً باید 9 فقطه چک که هر فقره 4ماهه است را به شرکت نمایندگی‌ها تحویل دهند. نرخ سود در این طرح نیز طبق بخشنامه فروش 23 درصد است.

سایپا دریافت بیمه بدنه برای این خودرو را اجباری کرده است. از این رو، هزینه بیمه بدنه خودرو در ملبغ پیش‌پرداخت لخاظ شده است.

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان بهمن 1402

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص این طرح فروش چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر