;
coinex

هواوی ممکن است در ماه فوریه یک گوشی تاشو جدید با نام “LEM” عرضه کند.

یکی از توزیع کنندگان هواوی اطلاعات جدیدی در ویبو منتشر کرده؛ بر اساس اخبار منتشر شده احتمالا هواوی در ماه فوریه یک گوشی تاشو جدید با اسم رمز “LEM” عرضه کند.

در حال حاضر شایعه شده است که هواوی در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند P70 است. با این حال، اطلاعات جدید یکی از توزیع‌کنندگان هواوی، در Weibo نشان می‌دهد که این شرکت همچنین در حال آماده‌سازی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید تاشو در ماه فوریه است.

بیشتر بخوانید: احتمالا سری P70 هوای با دو نمایشگر متفاوت عرضه شود

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس نیست. با این حال، بر اساس اطلاعاتی که این شرکت توزیع کننده افشا کرده مشخص شده که اسم این دستگاه “LEM” است و می تواند از چیپست Kirin 5G استفاده کند.

علاوه بر این، مشاور پرکار Fixed Focus Digital اعلام کرده که عرضه رسمی تلفن تاشوی آینده هوآوی ممکن است پس از جشنواره فانوس در چین در ۲۴ فوریه انجام شود.

هواوی در حال حاضر دارای سه خط تلفن تاشو است Pocket (تلفن های تاشو)، X (تبلت های تاشو به سمت بیرون) و Xs (تبلت های تاشو به داخل) است. سری Pocket با داشتن تنها دو مدل (P50 Pocket و Pocket S)، 29.6درصد از بازار تلفن های تاشو چین را در سال 2023 به خود اختصاص داده که سهم قابل توجهی است.

جدیدترین محصول اضافه شده به سری Pocket، Pocket S است که در سال 2022 معرفی شد و قیمت آن تقریباً 695 دلار است. این محصول دارای صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 1.04 اینچی، هر دو با نرخ نو سازی بالا و طیف رنگی گسترده ارائه شده است.

بدنه Huawei Pocket S مجهز به پردازنده اسنپدراگون کوالکوم 778G است و بر روی سیستم عامل HarmonyOS کار می‌کند.

در قسمت پشتی این گوشی ، دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با سنسور RYYB و لنز f/1.8 و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین سلفی آن نیز در یک سوراخ پانچی شکل قرار دارد که مجهز به یک سنسور 10.7 مگاپیکسلی است.

Huawei Pocket S دارای یک ورق گرافیتی فوق العاده نازک و منعطف است تا قابلیت های خنک کننده را بهبود ببخشد. همچنین در این دستگاه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 40 واتی نیز وجود دارد. هواوی ادعا می‌کند که قسمت لولا این محصول 400000 بار در آزمایش ها باز و بسته شده تا از دوام آن اطمینان حاصل شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی گوشی تاشوی جدید هواوی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر