;
coinex

احتمالا سری P70 هوای با دو نمایشگر متفاوت عرضه شود

با نزدیک شده به زمان عرضه گوشی های هوشمند هواوی سری P70 اطلاعات دیگری از این مدل منتشر شده؛ احتمالا سری P70 هوای با دو نمایشگر متفاوت عرضه خواهد شد.

سری P70 جدید ترین مدل شرکت هواوی است که در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد. اکنون  Digital Chat Station، یک مشاور مشهور، اخیراً اطلاعات بیشتری در مورد گوشی های هوشمند هواوی به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: گوشی وان پلاس 12 با قفل منطقه‌ای عرضه می‌شود

طبق اطلاعات فاش شده، هواوی در حال آزمایش دو گزینه نمایشگر 6.5 اینچی و 6.8 اینچی برای سری P70 است .انتظار می‌رود هر دو اندازه دارای طراحی منحنی 2.5 بعدی با وضوح 1.5K و فناوری نرخ تجدید LTPO برای تصاویری روان باشند. همچنین گفته می‌شود که حاشیه‌ ی نمایشگرها به‌طور چشمگیری نازک هستند.

براساس گزارش هایی که پیش تر اعلام شده بود، مشخص شد که سیستم دوربین سری هواوی P70 پیشرفت های قابل توجهی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این ارتقا شامل سنسور Omnivision OV50H با دیافراگم فیزیکی متغیر باشد.

سنسور Omnivision OV50H که در ژانویه 2023 منتشر شد، یک سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا است که برای گوشی های هوشمند درجه یک طراحی شده . با اندازه سنسور 1/1.3 اینچی و اندازه پیکسل 1.2 میکرون، انتظار می‌رود تجربه عکاسی در نور کم را هک به طورعالی ارائه دهد.

این سنسور از حالت‌های مختلف HDR، نرخ فریم بالا و ویژگی‌های پیشرفته مانند ضبط ویدیوی 8K و ویدیوی 4K با لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS) پشتیبانی می‌کند.

همچنین انتظار می‌رود که سری هواوی P70 با طراحی منحصربه‌فرد در قسمت دوربین عقب، با لنزی سه‌گانه که در یک قاب مثلثی چیده شده است، به شکلی کاملا متمایز ارائه دهد. این دستگاه همچنین دارای برند XMAGE هوآوی خواهد بود.

علاوه بر این پیشرفت‌هایی که در دوربین سری P70اعمال شده، انتظار می‌رود این سری دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و بلندگوهای دوگانه استریو با گیرنده باشد. مدل پایه احتمالاً از تراشه Kirin 9000S استفاده می کند،. شایعات حاکی از آن است که تاریخ انتشار سری جدید هواوی می تواند اواخر مارس یا اوایل آوریل 2024 باشد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی نمایشگر های متفاوت سری P70 هواوی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر