coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S24 اولترا با زره از صفحه نمایش خود محافظت می‌کند!

سامسونگ بر روی گلکسی S24 اولترا از محافظ صفحه نمایش جدیدی با نام Gorilla Glass Armor استفاده می‌کند که مقاومت بیشتری در برابر خط و خش نسبت به نسل قبل دارد.

مدتی نمی‌گذرد که سامسونگ از جدیدترین خانواده سری اس یعنی سری گلکسی اس 24 رونمایی کرده است و بدون شک گل سر سبد این سری، گلکسی اس 24 اولترا است. یکی از اتفاقاتی که پس از معرفی هر گوشی جدید رخ می‌دهد. تست‌های مختلف بر روی گوشی از جمله تست مقاومت در برابر خط و خش است. یک آزمایش خراش توسط کانال یوتیوب PBKReviews نشان می‌دهد که صفحه نمایش سامسونگ Galaxy S24 Ultra به لطف محافظ صفحه Corning Gorilla Armor خود، مقاومت بالایی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


محافظ صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا

در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه گذشته، کورنینگ ابداع جدید و به گفته خودش بهترین دستاورد خود را یعنی Corning Gorilla Armor را معرفی کرد. این شرکت درباره این محصول جدید به شدت تمجید کرده و می‌گوید که در بسیاری از جوانب باعث تغییر بازی خواهد شد. به طور قابل پیش بینی، Galaxy S24 Ultra جدید و شکوهمند سامسونگ، اولین دستگاهی است که از Gorilla Armor بهره برده است، که این برای سامسونگ و همچنین دنیای تلفن همراه خاص است.

به طور معمول، کورنینگ این حفاظت صفحه را به عنوان مقاومت بالاترین شیشه خود تبلیغ می‌کند. اما بخش جذاب این است که این شرکت افتخار می‌کند که Gorilla Armor نه تنها مقاوم است، بلکه مقاومت در برابر خراش‌ها را تا چهار برابر بهتر از سایر گزینه‌های شیشه ای دیگر نشان می‌دهد.

صفحه نمایش Gorilla Armor در سطح 7 نشانه‌هایی از خط و خش را نشان داد، اما PBKReviews می‌گوید که آنها به سختی قابل رؤیت هستند. مشکل واقعی در سطح 8 آغاز می‌شود و شکاف‌های عمیق‌تر در سطح 9 ظاهر می‌شوند.

این به این معنی است که حتی اگر جیب شما با کلیدها، سکه‌ها و گرد و غبار پر باشد، صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra به هیچ وجه آسیب نمی‌بیند. و با مراقبت معتدل، صفحه نمایش به روز اول باقی خواهد ماند.

Galaxy S24 Ultra Gorilla Glass Armor is a game-changer for anti-reflective displays - SamMobile

در همین حال، آزمایش مقاومت JerryRigEverything بر روی سری Galaxy S23 سال گذشته نشان داد که Victus 2 از سطح ششم در مقیاس سختی خراش بر می‌دارد و شکاف‌های عمیق‌تر در سطح هفت ظاهر می‌شوند.

PBKReviews فقط به محدوده صفحه نمایش اکتفا نکرد؛ این یوتیوبر آزمون سختی را روی قاب تیتانیوم جدید S24 Ultra نیز انجام داد. شگفت انگیز است که خراش‌ها در سطح چهارم ظاهر شدند و وقتی به سطح پنجم رسیدیم، کمی خراشیدگی دیده شد.

بنابراین، برای حفظ ظاهر جذاب قاب، بهتر است یکی از بهترین کاورهای Galaxy S24 Ultra را بخرید. اما این همه درباره خراش‌ها نیست؛ قاب تیتانیوم در مقابل سقوط نیز عالی عمل می‌کند.

یکی از پیشرفت‌های این محافظ صفحه به گفته سامسونگ و گوریلا، کاهش بازتاب نور بسیار بیشتر نسبت به نسل قبل است که دید کاربر را در شرایط بازتاب‌های شدید نوری بر روی صفحه موبایل بهبود می‌بخشد.

سامسونگ با Galaxy S24 Ultra استاندارد‌های دنیای موبایل را تغییر داده است. صفحه منحنی را به جای آن با یک صفحه صاف و زیبا جایگزین کرده که فقط یک کمان کوچک در لبه قاب دارد. علاوه بر این، شرکت روشنایی را افزایش داده و رنگ‌های تولید شده را جذابتر کرده است. همچنین، فریم تیتانیومی نوآوری جدید در این سری به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد محافظ صفحه نمایش جدید استفاده شده بر روی گلکسی S24 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: AndroidCentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر