coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S24+ در تمامی بازارها با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد

طبق اعلام برخی منابع آگاه، احتمالا گلکسی S24+ در تمامی بازارها با تراشه اسنپدراگون عرضه شود و خبری از نسخه اگزینوس نخواهد بود.

شایعه‌ای از چند ساعت پیش ادعا می‌کرد که سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس اسنپدراگون را به جای مدل اگزینوس در هند عرضه می‌کند، اما آیا این موضوع برای کشورهای دیگر نیز صادق است؟ مطمئناً این همان چیزی است که یک شایعه جدید به ما می‌گوید. طبق گزارش‌ها، سامسونگ تصمیم گرفته است نسخه اسنپدراگون گلکسی S24+ را در اکثر کشورها عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تراشه گلکسی S24+ سامسونگ

مدتی است که مشخص شده است که گلکسی اس 24 اولترا در سطح جهانی به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس در بیشتر بازارها از اگزینوس 2400 استفاده کنند، به خصوص که هیچ نشانه ای از نسخه اسنپدراگون هر کدام از این دو دستگاه برای هیچ کشوری به جز ایالات متحده وجود ندارد، اما شایعات جدید نشان می‌دهد که تنها نسخه کوچک خانواده گلکسی S24 از تراشه اگزینوس سامسونگ بهره خواهد برد و سایر نسخه‌ها با تراشه اسنپدراگون کوالکام به بازار عرضه خواهند شد.

گلکسی S24+

اگر حتی ذره ای حقیقت در این شایعات وجود داشته باشد، قطعا این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران سامسونگ خواهد بود، زیرا کاربران از بازگشت اگزینوس پس از یک سال عرضه پرچمداران گلکسی آن هم فقط با تراشه‌های اسنپدراگون ناراضی بودند. اگر گلکسی اس 24 نسخه پایه تنها از اگزینوس 2400 استفاده کند، مطمئناً ناامید کننده خواهد بود، زیرا این مدلی است که بیشترین سود را از اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌برد. البته، همه این‌ها بر این فرض استوار است که افرادی که در توییتر این اطلاعات را افشا کرده‌اند، ادعای آن‌ها درست باشد.

باید توجه داشت که Exynos 2400 هنوز در دنیای واقعی آزمایش نشده است و قضاوت زودهنگام در مورد آن بی انصافی است، اما فراموش نکنیم که سامسونگ در تلاش‌های متعدد برای رساندن کیفیت تراشه‌های Exynos به سطح تراشه‌های کوالکام با شکست مواجه شده است. ما امیدواریم که Exynos 2400 شگفت‌انگیز باشد، اما بهتر است انتظارات را پایین نگه داریم تا بتوانیم از ناامیدی بزرگ در مورد آن‌ها جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عرضه گلکسی S24+ با تراشه اسنپدراگون چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر