;
coinex

رنگ‌های بی روح نمایشگر گلکسی S24 اولترا باعث نارضایتی کاربران شده است

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از بی روح بودن رنگ‌های تولید شده توسط نمایشگر گلکسی S24 اولترا ناراضی هستند و نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

گلکسی اس 24 اولترا چند هفته پیش رونمایی شد و در حال تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند فوق العاده در بازار است. این گوشی جدید سامسونگ صفحه نمایش بسیار روشن، فریم سخت تر، عملکرد سریع تر، دوربین های بهبود یافته و عمر باتری بیشتر دارد. همچنین امسال سامسونگ از محافظ صفحه جدیدی بر روی پرچمدار خود با نام گوریلا گلس آرمور استفاده کرده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارد، اما ظاهرا همه چیز در مورد صفحه نمایش خوب پیش نمی‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمایشگر گلکسی S24 اولترا

به نظر می‌رسد صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x در گلکسی اس 24 اولترا مشکلات رنگی دارد. برخی از کاربران گلکسی اس 24 اولترا متوجه شده‌اند که صفحه نمایش گوشی هوشمند آنها در مقایسه با گلکسی اس 23 اولترا رنگ های کمی سرد و بی روح را ارائه می‌دهد.

این مشکل فقط در هنگام استفاده از نمایه رنگی “Vivid” در تنظیمات مربوط به صفحه نمایش تلفن ظاهر می‌شود. با نمایه رنگ طبیعی، به نظر می رسد رنگ ها شبیه به Galaxy S23 Ultra هستند. کاربران شروع به شکایت در مورد این مشکل در وب سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Reddit و X کرده‌اند. به نظر می‌رسد همین مشکل بر Galaxy S24 و Galaxy S24+ نیز تأثیر می گذارد.

Samsung Galaxy S24 Ultra Screen Issue Vivid Color Profile Not Working

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، انتخاب نمایه Vivid اشباع رنگ ها را در گلکسی اس 21 اولترا بهبود می‌بخشد. با این حال، انتخاب همان نمایه نمایشگر در Galaxy S24 Ultra به سختی شدت رنگ را تغییر می‌دهد. برخی از کاربران می‌گویند که نمایه رنگی Vivid ممکن است کار نکند و انتخاب آن گزینه ممکن است آنطور که در نظر گرفته شده، نباشد.

اگر اینطور است، می‌توان به راحتی با یک به‌روزرسانی نرم افزاری آن را برطرف کرد. امیدواریم سامسونگ در روزهای آینده یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای رفع این مشکل همراه با برخی دیگر منتشر کند. با این حال، مشخص نیست که آیا این یک مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است، زیرا سامسونگ هنوز به این مشکل پاسخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رنگ‌های بی روح نمایشگر گلکسی S24 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر