;
coinex

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو به دوربین OmniVision OV50H مجهز خواهد شد

افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از مشخصات دوربین گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو پرده برداشت.

ویوو قرار است که در ماه مارس از گوشی‌های تاشو سری Vivo X Fold 3 در بازار چین رونمایی کند. در این سری از گوشی‌های ویوو دو مدل با نام‌های ویوو X Fold 3 و ویوو X Fold 3 Pro وجود خواهند داشت.

در میان این دو گوشی نسخه پرو با مشخصات برتری که دارد یک محصول درجه یک محسوب می‌شود و نسخه پایه را نیز می‌توان به عنوان یک محصول مقرون‌به‌صرفه‌تر در نظر گرفت. اکنون افشاکری به نام Digital Chat Station پستی را در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر کرده و در آن از مشخصات دوربین ویوو ایکس فولد 3 و ایکس فولد 3 پرو پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، DCS در پست خود به یک گوشی تاشو با طراحی باریک و سبک اشاره کرده است. به احتمال زیاد این پست درباره سری X Fold 3 ویوو است. او اشاره می‌کند که این دستگاه به دوربین اصلی OmniVision OV50H و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که ویوو X فولد 3 دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ نخواهد بود. بنابراین، به نظر می‌رسد که اطلاعات فاش شده مربوط به ویوو X فولد 3 پرو باشند.

شرکت ویوو قبلا از لنز OV50H به عنوان دوربین اصلی در گوشی‌هایی مانند آیکو 12 و آیکو 12 پرو استفاده کرده است. این احتمال وجود دارد که هر دو گوشی حاضر در سری ایکس فولد 3 ویوو از یک لنز مشابه در دوربین اصلی استفاده کنند.

انتظار می‌رود که گوشی‌های تاشو ویوو ایکس Fold 3 و ایکس فولد 3 پرو به ترتیب دارای چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 باشند. حدس زده می‌شود که نسخه پایه این سری برخلاف نسخه پرو، فاقد ویژگی‌هایی مانند اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای و شارژ بی‌سیم باشد. در عوض، این احتمال وجود دارد که در لبه کناری نسخه پایه یک اسکنر اثر انگشت کار شود.

همچنین گفته می‌شود که در رویداد معرفی ویوو که در ماه مارس در چین برگزار می‌شود شاهد رونمایی از تبلت Vivo Pad 3 و گوشی هوشمند Vivo X100s خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر