;
coinex

شرکت HMD در وب سایت خود تصاویری از گوشی جدید قرار داد

شرکت HMD که دیگر گوشی‌های نوکیا را نمی‌سازد، بر روی گوشی‌های هوشمند خود تمرکز کرده و وب‌سایت خود را با تصاویری جدید به‌روزرسانی کرد.این شرکت تصاویری از گوشی جدید و طرح‌های جدیدی را که ممکن است در دستگاه‌های آینده‌اش استفاده کند، مشخص کرد. تصاویر منتشر شده به وضوح نشان‌دهنده طراحی محصولی هستند که این شرکت در گوشی‌های آینده خود استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نوکیا و اوپو قرارداد پتنت 5G را امضا کردند

با وجود تصاویر فاش شده، نمی‌توان با اطمینان گفت که  آیا HMD از چنین رنگ‌های روشنی برای دستگاه خود استفاده خواهد کرد یا خیر؛ اما رندرها در رنگ‌های آبی، سبز و صورتی زیبا به نظر می‌رسند.

رندرها که معمولا پیش از عرضه رسمی محصولی منتشر می شوند، کاربران را با برخی از رنگ‌‌بندی‌ها و امکاناتی که قرار است به آن تجهیز شوند آشنا می‌کنند.

بر همین اساس، در رندرهایی که شرکت HMD منتشر کرده دوربین‌ها با گوشه‌ها و زوایای گرد دیده می‌شوند؛ بعلاوه اینکه در این عکس‌ها می‌بینیم که دستگاه دارای دوربین سه‌گانه با یک دوربین اصلی و دو دوربین کمکی، یک پورت USB-C و یک جک 3.5 میلی متری صدا در پایین دستگاه است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره شرکت HMD و تصاویری که منتشر کرده چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر