;
coinex

نوکیا و اوپو قرارداد پتنت 5G را امضا کردند

به تازگی اعلام شده که نوکیا و اوپو یک قرار داد چندساله برای دریافت مجوز امضا کرده‌انند که پتنت های ضروری استاندارد 5G را پشتیبانی می‌کند.

نوکیا و اوپو یک قرارداد چند ساله برای مجوزهای پتنت امضا کرده‌اند که پتنت‌های ضروری استاندارد 5G را پوشش می‌دهد. پس از یک شکایت طولانی مدت که به دلیل نقض حق ثبت اختراع بر علیه این دو شرکت از سال 2021 صورت گرفته بود، این مجوزها موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.این روند شامل چندین نبرد حقوقی در سراسر اروپا، آسیا و استرالیا بود و باعث شد که فروش تلفن ها و ساعت‌های هوشمند Oppo و OnePlus در آلمان متوقف شود.

بیشتر بخوانید: گلکسی M55 فایوجی گواهی FCC را دریافت کرد

جنی لوکاندر، رئیس شرکت فناوری نوکیا در این باره می‌گوید: «ما خوشحالیم که با Oppo به توافقی برای مجوزها دست یافتیم که نشان‌دهنده احترام متقابل به مالکیت معنوی یکدیگر و سرمایه‌گذاری‌های نوکیا در تحقیق و توسعه و مشارکت در استانداردهای باز است. Oppo یکی از شرکت‌های پیشرو در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای ارائه نوآوری بیشتر به کاربران خود در سراسر جهان هستیم. قرارداد جدید همراه با دیگر قراردادهای مهم گوشی‌های هوشمند که در سال گذشته منعقد کرده‌ایم ثبات مالی بلندمدتی را برای کسب و کار صدور مجوز ما فراهم می کند.»

طبق قرارداد جدید، Oppo به دلیل عدم پرداخت هزینه دوره‌های مختلف، به نوکیا حق امتیاز پرداخت خواهد کرد. طبق توافق دو طرف، شرایط دقیق قرارداد محرمانه باقی خواهی ماند.

فنگ یانگ، مدیر ارشد مالکیت معنوی Oppo می‌گوید: «خوشحالیم که Oppo با نوکیا به یک توافق مجوز متقابل جهانی دست یافته است که پتنت‌های ضروری استاندارد 5G و سایر فناوری‌های ارتباطی حیاتی را پوشش می‌دهد. این توافقنامه همچنین تمام دعاوی معوق در همه حوزه‌های قضایی را حل خواهد کرد. Oppo به ویژگی های فکری نوکیا و سهم آن در صنعت ارتباطات جهانی احترام می‌گذارد و مشتاقانه منتظر همکاری با نوکیا برای ارائه بهترین تجربه ارتباطی برای کاربران در سراسر جهان است.»

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر