;
coinex

مشخصات گوشی آیکو نئو 9 پرو (iQOO Neo9 Pro) در بازار هند مشخص شد

مشخصات گوشی آیکو نئو 9 پرو (ورژن هندی) فاش شد. این گوشی به زودی برای پیش سفارش آماده شده و در اواخر ماه جاری در بازار هند عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، آیکو Neo9 Pro در تاریخ 22 فوریه در هند عرضه شده و از 8 فوریه از طریق وب‌سایت رسمی آیکو در هند و آمازون (Amazon.in) برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود. در ادامه به شرح مشخصات و قیمت نسخه هندی آیکو نئو 9 پرو می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی آیکو نئو 9 پرو

علاقه‌مندان به خرید گوشی آیکو Neo9 پرو در هند می‌توانند با پرداخت مبلغ قابل استرداد 1000 روپیه (معادل 12 دلار / 11 یورو) نسبت به رزرو این گوشی اقدام کنند و با این کار از یک سال ضمانت اضافی و پیشنهادات انحصاری که در روز رونمایی اعلام می‌شود، بهره‌مند شوند.

مشخصات گوشی آیکو نئو 9 پرو

نسخه هندی آیکو نئو 9 پرو به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از نئو 9 معرفی شده در ماه دسامبر در کشور چین خواهد بود. البته در این نسخه از گوشی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام جایگزین تراشه دایمنسیتی 9300 مدیاتک خواهد شد. علاوه بر این، این گوشی از تراشه Supercomputing Q1 برای اجرای بازی‌ها با نرخ 144 FPS از طریق Game Frame Interpolation برای بازی‌های منتخب برخوردار خواهد بود.

از دیگر مشخصات آیکو نئو 9 پرو که تاکنون به تایید رسیده می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز IMX920)، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، باتری 5160 میلی آمپر ساعتی و شارژ 120 واتی اشاره کرد. iQOO Neo9 Pro در دو رنگ و دو پیکربندی مختلف 8/256 گیگابایتی و 12/256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید نسخه چینی آیکو نئو 9 و نئو 9 پرو از مدلی با 8 گیگابایت رم برخوردار نبودند. در واقع نسخه چینی آیکو Neo9 و Neo9 Pro دو گوشی هوشمند مشابه با پردازنده (اسنپدراگون 8 نسل 2 در نسخه پایه و دایمنسیتی 9300 در نسخه پرو) و دوربین‌های فوق عریض (دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی در نسخه پایه و دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی در نسخه پرو) متفاوت بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی آیکو نئو 9 پرو (نسخه هندی) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر