;
coinex

ریلمی 12 پلاس در مرجع صدور گواهی TENAA رویت شد [+ مشخصات کلیدی]

عضو جدید سری ریلمی 12 یعنی ریلمی 12 پلاس در پایگاه صدور گواهی TENAA ظاهر شد. در این گواهی به اکثر مشخصات کلیدی این دستگاه اشاره شده است.

اگر به یاد داشته باشید ریلمی در ماه گذشته از گوشی‌های ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که به زودی عضو جدیدی به جمع خانواده ریلمی 12 خواهد پیوست. این شایعه به دنبال قرار گرفتن ریلمی 12 پلاس در مرجع صدور گواهی TENAA قوت گرفته است.

طبق معمول، ظاهر شدن این گوشی در TENAA برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است. با این حال هنوز برخی از جنبه‌های اصلی این گوشی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برای مثال، هنوز مشخص نیست که تراشه به کار رفته در نسخه پلاس این سری چه خواهد بود. برای یادآوری، نسخه پرو به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام و نسخه پرو پلاس به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام مجهز شده بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی 12 پلاس

ریلمی 12 Plus در چندین پیکربندی مختلف با 6/8/12/16 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت/ 1 ترابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، هنوز نوع تراشه این دستگاه مشخص نشده ولی از آنجایی که برادران آن به تراشه‌های کوالکام مجهز شده‌اند، احتمالا نسخه پلاس نیز از تراشه کوالکام استفاده خواهد کرد.

صفحه نمایش لمسی آمولد ریلمی 12+ اندازه‌ای برابر 6.7 اینچ داشته و از وضوح 1080 در 2400 برخودار خواهد بود. ابعاد و وزن دستگاه نیز به ترتیب برابر 162.95 در 75.45 در 7.87 میلی‌متر و 190 گرم خواهد بود.

در پنل پشتی Realme 12 Plus یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و در پنل جلویی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه خواهد شد.

ظرفیت باتری این گوشی 4880 میلی آمپر ساعت خواهد بود که به احتمال زیاد با ظرفیت معمولی 5000 میلی آمپر ساعت در بازار معرفی خواهد شد. طبق آنچه که در گواهی‌های قبلی ذکر شده، این گوشی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اگر در تصاویر بالا دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که طراحی ریلمی 12 پلاس به شدت مشابه نسخه‌های پرو و پلاس است و به قولی کاملا مشخص است که همگی عضو یک خانواده هستند. مدلی که TENAA قرار گرفته از پشتی چرم مصنوعی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ریلمی 12 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر