coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش تاکسی پرنده خودران چین آغاز شد؛ حمل مسافر تا فاصله 30 کیلومتری!

در حالی که بسیاری از کشورها همچنان مشغول به آزمایش و معرفی تاکسی‌های پرنده‌ی خود هستند، چینی‌ها مجوز فروش تاکسی پرنده خودران که قابلیت حمل مسافر تا فاصله 30 کیلومتری را هم دارند را صادر کرده‌اند.

نیواطلس گزارش کرده که هواپیمای عمود پرواز EH216 محصول شرکت eHang  در حال حاضر از مرحله آزمایش گذر کرده و به عنوان تاکسی هوایی تائیده پرواز را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین قیمت ساینا S بهمن 1402 ؛ افزایش قیمت ساینا اس

طبق اعلام شرکت قیمت خرده فروشی این محصول که EH-216S نامگذاری شده برابر با 2.39 میلیون یوان یا 332 هزار و 304 دلار تعیین شده است. همچنین خرید این تاکسی پرنده به طور قانونی از اول آوریل 2024 آغاز خواهد شد و باید در نظر گرفت که مبلغ تعیین شده، بهای رسمی آن در چین است.

مشخصات این محصول نشان می‌دهد که به کمک 8 جفت پروانه که در مجموع به 16 عدد می‌رسند، با یک محور که روی پایه‌هایی قرار گرفته‌اند که به شکل خودران قدرت حمل 2 مسافر را دارند و می‌توانند تا 30 کیلومتر را با حداکثر سرعت 130 کیلومتر بر ساعت طی کنند.

این تاکسی پرنده خودران اولین بار در نمایشگاه محصولات مصرفی برقی سال 2016 رونمایی شد و در اکتبر سال پیش توانست گواهینامه مربوط به سازمان هوانوردی چین را اخذ کند. بعلاوه موفق به دریافت گواهینامه استاندارد پرواز در سال 2023 شد.

همچنین این محصول اولین پرواز تجاری خود را در شهرهای گوانگژو و هی فی انجام داد که بسیار مورد استقابل مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: 

نظر خود را درباره‌ی فروش تاکسی پرنده خودران در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر