;
coinex

شرکت سایپا، حواله خودروهای وارداتی جانبازان را طبق شرایطی می‌خرد!

محمدعلی تیموری مدیر عامل سایپا طی گزارسی به منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت اعلام کرد که حواله خودروهای وارداتی جانبازان را طبق شرایطی می‌خرد.

محمدعلی تیموری مدیر عامل سایپا طی نامه ای به منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت اعلام کرد که قصد دارد تحت شرایظی حواله خودرو های وارداتی جانبازان را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: با پرداخت 5 میلیون تومان خودرو ثبت‌نام کن ؛ تکمیل ظرفیت معنایی ندارد!

در متن گزارشات جلساتی که بین شرکت خودرو سازی سایپا و معاون وزارت صمت برگزار شده آمده که:

”احتراماً پیرو دو جلسه اخیر برگزار شده با جانبازان معزز در گروه سایپا، پس از مذاکرات صورت گرفته و دریافت پیشنهادات این عزیزان و امکان‌سنجی انجام شده این شرکت جهت کمک به تحقق این امر خداپسندانه، امکان همکاری گروه سایپا طی دو مدل پیشنهاد شده جهت استحضار می‌رسد:

١- انجام فرآیند خرید و واردات خودرو برای جانبازان محترم، بدین صورتکه ۵۰ درصد هزینه‌های مربوط به خرید حمل و ترخیص خودرو در ابتدا توسط آنان پرداخت و الباقی پس از ترخیص خودرو با احتساب هزینه‌های کارگزاری انجام شده به این شرکت پرداخت شود.

۲- خرید حواله خودروی جانبازان معزز، بدین نحو که پس از کشف و توافق نرخ حواله، مجوز پیش‌فروش این خودروها توسط آن معاونت صادر و پس از اخذ مبلغ پیش پرداخت از خریداران نهایی، ۵۰ درصد نرخ حواله به جانبازان گرانقدر پرداخت و مابقی نیز پس از واردات خودرو و تکمیل وجه مشتریان به این عزیزان پرداخت شود.

با عنایت به توضیحات مذکور خواهشمند است در خصوص نحوه همکاری این شرکت ارائه طریق فرمایید”.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد خرید حواله خودروهای وارداتی جانبازان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر