;
coinex

گوشی تاشوی ویوو X Fold 3 یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شد

گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند که ویوو می‌خواهد در سه ماهه اول سال 2024 از گوشی‌های تاشوی ویوو X Fold 3 و ویوو X Fold 3 Pro رونمایی کند. این گوشی‌ها به‌تازگی تاییدیه‌های رادیویی را در چین دریافت کردند و به یک گام دیگر به رویداد رونمایی نزدیک‌تر شدند.

فهرست داده‌های IMEI که در ماه دسامبر منتشر شده بود، نشان می‌داد که گوشی ویوو ایکس فولد 3 با شماره مدل V2303A مشخص شده است. حالا همین دستگاه در پلتفرم پایگاه داده‌ی رادیویی چین ظاهر شده و تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است. در این فهرست، جزئیاتی از مشخصات کلیدی گوشی تاشوی ویوو منتشر نشده؛ با این‌حال، مشخص می‌کند که ویوو می‌خواهد از یک گوشی جدید رونمایی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شایعات گذشته حاکی از آن هستند که ویوو X Fold 3 یک گوشی تاشوی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود که بعضی از ویژگی‌های رده بالا، مثل اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، سیستم شارژ وایرلس و لنز پریسکوپ تله فوتو را ندارد. گفته می‌شود که این ویژگی‌ها در نسخه‌‌ی رده بالاتر ویوو ایکس فولد 3 پرو قرار می‌گیرند.

گوشی تاشوی ویوو X Fold 3

بنابر گزارش‌های اخیر، گوشی Vivo X Fold 3 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شود. همچنین، در این دستگاه از یک باتری 5600 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌شود که از فست شارژ 80 وات پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره نمایشگر داخلی و خارجی این موبایل تاشو در دست نیست.

انتظار می‌رود که ویوو ایکس فولد 3 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل OV50H با قابلیت لرزشگیر اپتیکال مجهز شود. همچنین گفته شده که وزن این گوشی تاشو حدود 220 گرم خواهد بود.

کمپانی ویوو احتمالا یک رویداد بزرگ را در ماه مارس برای رونمایی از گوشی‌های تاشوی جدید برگزار می‌کند. این احتمال وجود دارد که در این رویداد از گوشی‌ ویوو X100s و تبلت ویوو Pad 3 نیز رونمایی شود.

نظر شما درباره گوشی‌های تاشوی ویوو چیست؟ آیا این گوشی‌ها توانایی رقابت با موبایل‌های تاشوی سامسونگ را دارند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر